איור: יונתן וקסמן
בעקבות גרופון: פייסבוק תשיק שירות דילים יומיים לבתי עסק
הרשת החברתית הגדולה בעולם רוכבת על גל הפופולריות של הקופונים, ותאפשר לשתף חברים בעסקאות מקוונות במסגרת תוכנית Deals
13.03.2011, 16:56 | סוכנויות הידיעות
במסגרת ניסיונותיה השונים להעלות את המכירות ולמשוך צרכנים, חברת פייסבוק צפויה להשיק שירות שיאפשר רכישת מוצרים בהנחות גדולות וחד-פעמיות. בהצהרה שפרסמה פייסבוק בסוף השבוע וצוטטה בבלומברג, אמרה החברה כי השירות יאפשר למשתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם לשתף את חבריהם בדילים מקומיים.
"בתי עסק מקומיים יוכלו בקרוב להירשם לשירות, ואנשים יוכלו למצוא בהם דילים בשבועות הקרובים", מסרה פייסבוק בהצהרה. השירות, שניתן כחלק מתוכנית ה"דילים" (Deals) של החברה, יושק תחילה בחמש ערים בארה"ב - אטלנטה, סן פרנסיסקו, סן דייגו, דאלאס ואוסטין.
הרשת החברתית מנסה להתרחב בארה"ב לשוק הקופונים היומיים שצברו פופולריות אדירה בשנה האחרונה, בזכות אתרים כמו גרופון ו־LivingSocial. על פי תחזיות של חברת הייעוץ BIG/Kelsey מווירג'יניה, שווייה של תעשיית הקופונים בארה"ב צפוי לגדול ל-4 מיליארד דולר ב-2015, לעומת 873 מיליון ב-2010. פייסבוק מקווה שמספר המשתמשים ברשת החברתית, מעל לחצי מיליארד, ימשוך חברות להשתתף בשירות החדש.פייסבוק אינה הענקית הראשונה שמנסה לחקות את הצלחת גרופון: גם גוגל הודיעה באמצע ינואר כי תיכנס לשוק הדילים המקוונים, באמצעות השירות Google Offers.
2 תגובות לכתיבת תגובה