אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מי עדן ונביעות הכפילו היקפי הפרסום, תמי 4 עלתה בשליש

מי עדן ונביעות הכפילו היקפי הפרסום, תמי 4 עלתה בשליש

מי עדן פרסמה בהיקף 6.3 מיליון דולר, נביעות פרסמה בהיקף 2.7 מיליון דולר ותמי 4 פרסמה בהיקף של 8.5 מיליון דולר

14.03.2011, 09:59 | שלי פריצקר

ביטוי נוסף למלחמה הגוברת בשוק המים ניתן לראות בהיקפי הפרסום של החברות. בין ינואר השנה ועד 13 במרץ פרסמה תמי 4 בהיקף של 8.5 מיליון דולר לעומת 6.4 דולר באותה תקופה ב־2010, במחיר מחירון לפי נתוני יפעת בקרת פרסום (המחירים הריאליים נמוכים בכ־70%). מי עדן הכפילה את היקפי הפרסום, ובאותה תקופה פרסמה בהיקף 6.3 מיליון דולר, לעומת 3.8 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. נביעות פרסמה בהיקף 2.7 מיליון דולר לעומת 958 אלף דולר אשתקד.

מלבד הפרסום, ניסתה לאחרונה שטראוס לטרפד את כניסת אלקטרה לשוק כאשר פנתה לבית המשפט בטענה להפרת פטנט של תמי 4. ואולם, לפי שעה החברה תיאלץ להמתין להשקה הרשמית של אלקטרה כדי לראות אם יש טעם בהמשך ההליך המשפטי.

תמי 4 עצמה ספגה מתקפה רק בתחילת פברואר, כאשר מי עדן עלתה עם קמפיין נגטיבי נגדה בהובלת השף הפיקטיבי חיים בוהן, ורק בהתערבות הרשות השנייה הוסר הקמפיין. בתגובה, הגבירה תמי 4 את היקף הפרסום שלה עם קמפיין בזכות טעם המים בהשוואה למי עדן ונביעות. מי עדן לא נשארה חייבת ודרשה להסיר את הסרטונים, אך עד כה ללא הצלחה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות