אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של החוויה האולימפית עובר למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת"

תקציב הפרסום של החוויה האולימפית עובר למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת"

התקציב עומד על 600 אלף שקל בשנה. על התקציב התמודדו בנוסף EXPERT מקבוצת באומן בר ושניידרמן

14.03.2011, 13:34 | אוריאל דסקל
הוועד האולימפי בישראל העביר את תקציב הפרסום של החוויה האולימפית בת"א למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים" מקבוצת אדלר חומסקי. תקציב החוויה האולימפית עומד על 600 אלף שקל בשנה. על התקציב התמודדו בנוסף EXPERT מקבוצת באומן בר ושניידרמן. קודם לכן הוא נוהל על ידי בורודה קפלן.

לדברי אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "הוועד האולימפי והחוויה האולימפית הם מותג מוערך ואהוב, ונענו לאתגר הגדול להתמסר לקידום החוויה האולימפית והוועד האולימפי".

פרסום "ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת "אדלר חומסקי", מתמחה בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות.

תגיות