אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלקטרה נכנסה רשמית לשוק ברי המים: תשקיע 15 מיליון שקל בהשקה

המנכ"ל יקי ודמני על השקת אלקטרה בר לא חושש מתמי 4: "אין אתגר גדול ומפתה יותר מלהיכנס לתחום בצמיחה שבו פועל שחקן אחד חזק"

15.03.2011, 15:20 | אורנה יפת

אלקטרה מוצרי צריכה, נכנסה היום (ג') רשמית לשוק ברי המים עם השקת מכשיר אלקטרה בר. בכך קוראת אלקטרה תיגר על תמי 4 מקבוצת שטראוס, שניסתה לבצע מהלך חסימה עם הגשת תביעה נגד אלקטרה, אך חזרה בה לאחר שהתברר שהמכשיר שבגינו הוגשה התביעה לא היה הנכון.

"אין אתגר גדול ומפתה יותר מלהיכנס לתחום בצמיחה שבו פועל שחקן אחד חזק", הצהיר יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. לדבריו, מדובר בשוק שלא מיצה את עצמו עם שיעור חדירה של 30% בלבד. "זה שוק מחונך. היה לפנינו שחקן שעשה עבודה מצוינת וחינך את הצרכנים לא לסחוב בקבוקים. אבל יש פה שחקן אחד ולצרכן לא הייתה עד היום אלטרנטיבה".

על פי ההערכות בשוק, שוק המים בישראל נאמד ב-1.25 מיליארד שקל בשנה והוא נחלק בין בקבוקים, שמהווים 505 מיליון שקל לבין מתקני מזיגה שמהווים 715 מיליון שקל בשנה, כאשר למעלה מ- 400 מיליון שקל מהווה קטגוריית ברי המים המטוהרים.

המתקן של אלקטרה מאופיין בעיצוב חדשני ב-12 צבעים שונים, במסך מגע, סנן ייחודי לסינון מתכות, ומגש נשלף המספק פתרון למילוי בקבוקים כשהם ניצבים ופותח על ידי החברה, לאחר ששטראוס הבהירה לה כי היא בעלת הפטנט של המגש המתקפל. בנוסף, תציע החברה דגמים בלעדיים המעוצבים על ידי המעצב פיליפ בולקייה וברים למגזר העסקי עם אפשרות למיתוג הברים לפי לוגו החברה.

אלקטרה תשקיע בהשקת המוצר 15 מיליון שקל (במונחים ריאליים) בקמפיין שיעלה בסוף השבוע במדיות השונות. בנוסף, השקיעה החברה בין 5 ל-8 מיליון שקל נוספים בהקמת מפעל לייצור הברים.

באלקטרה רואים בכניסה לתחום המים מהלך אסטרטגי שיהווה את אחד מעוגני הצמיחה של החברה ולא חוששים לקרוא תיגר על תמי 4. התחרות מול שטראוס תבוא לידי ביטוי ברמת המחירים ועל רצפת המכירה. בחברה מבטיחים כי המוצרים ישווקו במחיר הנמוך ב-10-15% מזה של תמי 4.

מבחינת רצפת המכירה, לאלקטרה יש יתרון קמעונאי על שטראוס שכן היא בעלת רשתות החשמל שקם אלקטריק ומחסני חשמל, המונות עשרות נקודות מכירה בהן ישווק המתקן החדש. שטראוס נכנסה לאחרונה למספר סניפים של בסט ביי עם נציגי מכירה שמשווקים את מתקני המים. ערוצי מכירה נוספים של אלקטרה יהיו שיווק ישיר בטלפון, רכישה און ליין באתר אינטרנט ייעודי ושיווק באמצעות טכנאי שירות של החברה.

לדברי ודמני, מדי יום יוצאים 250-200 טכנאים של אלקטרה לבתים השונים ובסוף ביקור הבית שלשמו נקראו, הם יציגו ויציעו את המתקן החדש של אלקטרה בר ללקוח. מערך זה מנוהל על ידי אייל קרמר.

עוד אמר ודמני, כי "בדקנו את האפשרות להקים דוכני מכירה בקניונים והגענו למסקנה שזה לא כלכלי בשל עלויות של כמה מאות אלפי שקלים בשנה".

"אנחנו מברכים על כל תחרות הוגנת", נמסר בתגובה משטראוס מים.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות