אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרנית מצות ירושלים תייצר עבור המותג הפרטי

יצרנית מצות ירושלים תייצר עבור המותג הפרטי

את המצות תייצר עבור ברנד פור יו חברת אם החיטה, בעלת המותגים מצות ירושלים ומצות ראשון. החברה תייצר גם קמח מצה. ברנד פור יו תשקיע במהלך כ־250 אלף שקל

16.03.2011, 11:19 | אורנה יפת

חברת ברנד פור יו, יצרנית המותג הפרטי של הרשת הרביעית, נכנסת לקטגוריית המצות. ל"כלכליסט" נודע כי החברה תשיק לקראת פסח הקרוב מצות במסגרת "המותג", המותג הפרטי של הרשת הרביעית, ששותפיה הם רמי לוי שיווק השקמה, א.ב.א ויקטורי, סופר דוש, מחסני השוק ודן ספיר.

את המצות תייצר עבור ברנד פור יו חברת אם החיטה, בעלת המותגים מצות ירושלים ומצות ראשון. החברה תייצר גם קמח מצה. ברנד פור יו תשקיע במהלך כ־250 אלף שקל.

בקרוב תחל התחרות בין רשתות השיווק על סל המוצרים לפסח, ומוצרים רבים יוצעו במחירי מבצע. בתקופת החג מצות הופכות ברשתות השיווק למוצר לוס לידר שהרשתות מנסות למשוך באמצעותו את הצרכנים לרכוש את הסל אצלן.

המצות במותג הפרטי יהיו זולות ב־10%–15% ממחירי המצות בשוק - 11 שקל לאריזת קילו ועד 30 שקל לאריזת 2.5 קילו. עם זאת, ברשת הרביעית הן צפויות להימכר במחירים נמוכים עוד יותר במסגרת המבצעים לחג. מחירו של קמח מצה של המותג יהיה 5–6 שקלים.

קטגוריית המצות מגלגלת כ־100 מיליון שקל בשנה, וברשת הרביעית היא מוכרת ב־8 מיליון שקל בשנה. לדברי רפי שפר, מנכ"ל ברנד פור יו, שותפי הרשת הרביעית כבר ביצעו הזמנות בהיקף של יותר מ־2 מיליון שקל. עוד מסר שפר כי המטרה של המהלך היא לתפוס שליש מהיקף הפעילות של הרשת הרביעית בקטגוריית המצות.

תגיות