אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטרית מדיה גרופ בקמפיין תדמיתי לרשת "מגה בעיר" צילום: שאול גולן

שטרית מדיה גרופ בקמפיין תדמיתי לרשת "מגה בעיר"

הקמפיין בעלות 4 מיליון שקל יתמקד במיתוג מעדניות הבשר

16.03.2011, 12:41 | כתב כלכליסט

רשת הקמעונאות מגה יוצאת בקמפיין תדמיתי נרחב לתת הרשת "מגה בעיר" באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ אשר יתמקד במיתוג מעדניות הבשר תחת השם "פרנק, סינטה". הקמפיין בעלות של 4 מיליון שקל יכלול סרטוני טלוויזיה, מודעות פרסום, מיתוג שטחי המכירה וקמפיין דיגיטל מקיף שכולל הקמת אתר ייעודי ופעילות מקיפה ברשתות החברתיות.

במרכז הקמפיין החדש יעמוד הפרזנטור "פרנק סינטה" קצב אומן חם ומנוסה. את דמותו של פרנק סינטה יגלם השחקן אייל רוזלס אשר נבחר לפרזנטור של הקמפיין בין היתר, בשל מוצאו הדרום אמריקאי והחיבור הטבעי בין דרום אמריקה לבשר איכותי וטרי.

הקמפיין ידגיש את המאפיינים הייחודיים של מעדניות הבשר בסניפים וישלב את הערכיים המרכזיים המוטמעים בסניפי הרשת ובמחלקות המוצרים הטריים הכוללים מקצועיות, אמינות, איכות וטריות.

לדברי רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ SMG : הקמפיין מבטא את ערכי "הליבה" של רשת מגה בעיר טריות, איכות, קשר עם הצרכן והקרבה לבית, המהלך נועד למצב את הקצבייה של רשת מגה בעיר כעדיפות ראשונה בבחירה של המשפחה הישראלית ברכישת בשר טרי ואיכותי.

לדברי גילי שחק, מנהל הקריאייטיב במשרד שטרית מדיה גרופ -SMG : "פרנק סינטה הינו בעצם הקצב השכונתי שמגיעים אליו לדבר, לצחוק לקבל מתכונים ואפילו נתח טוב מהצד. קצב מקצועי אשר יש לו סבלנות ויחס אישי ללקוח. הדרך להצדיק את אמון המותג בעיני הלקוח היא עקביות במסר ויצירת דמות שקל להתחבר איתה. בקמפיין אנו למעשה אומרים שבכל סניף של מגה בעיר יש פרנק סינטה".

תגיות