אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיינים של אידיאולוג'יק בגמר תחרות Tomorrow Awards צילום: בועז אופנהיים

קמפיינים של אידיאולוג'יק בגמר תחרות Tomorrow Awards

מדובר ב"מכונת הלייקים" עבור קוקה קולה וקמפיין התמונה המתוייגת ביותר בעולם עבור אורנג'

17.03.2011, 14:40 | כתב כלכליסט

קמפיין "מכונת הלייקים" של אידיאולוג'יק עבור קוקה קולה וקמפיין התמונה המתוייגת ביותר בעולם עבור אורנג' עלו לגמר בתחרות הבינלאומית Tomorrow Awards. מדובר בתחרות אליה הצליחו להיכנס רק 47 פיינליסטים מכל העולם.

אידיאולוג'יק פיתחה את "מכונת הלייקים" עבור הקמפיין שליווה את פעילות קוקה קולה וילג' במהלך הקיץ שעבר. בוילג' קיבל כל אורח צמיד זיהוי שהוא למעשה משדר RFID ויכל להשתמש בצמיד על מנת "לעשות לייק" לכל אחד מן המתקנים במקום. בנוסף, הסתובב בשטח צלם שצילם את אורחי הוילג' והיווה בעצמו נקודת קריאה לצמידי ה-RFID כך שכל אורח שצולם יכל "לגעת" בצלם ותמונתו עלתה האופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק של הוילג' כאשר הוא כבר מתויג על התמונה.

גם פרוייקט התמונה המתוייגת ביותר בעולם ממשיך להכות גלים לאחר שהגיע לגמר במספר תחרויות בינלאומיות במהלך השנה. בפעילות זו צולמה תמונת ג'יגה פיקסל של כל הקהל בהופעתה של ריהנה במסגרת קמפיין אורנג' רוקורפס ולאחר מכן הוזמנו המצולמים לתייג את עצמם בפייסבוק. מעל 5,000 גולשים תייגו את עצמם על אותה תמונה.

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק, מסר: אנחנו גאים בעבודה שנעשית באידיאולוג'יק ושמחים בעיקר על כך שתחרויות בינלאומיות מכירות ומעריכות את הרעיונות הקריאייטיבים שלנו. אנחנו לא שוקטים על השמרים וממשיכים להמציא רעיונות פורצי דרך כגון מסחטת החיוכים של פריגת וה-wonderful machine של נסטי, שגם להם אנחנו צופים הצלחה בתחרויות במהלך השנה הבאה.

תגיות