אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן אריקסון זכה בתקציב דפי זהב

מקאן אריקסון זכה בתקציב דפי זהב

לאחר 20 שנה בשלמור אבנון עמיחי עבר תקציב הפרסום של דפי זהב לידי מקאן. ב-2010 עמד היקפו על 7 מיליון שקל

20.03.2011, 11:12 | שלי פריצקר

משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של דפי זהב. לפני כן טופל תקציב דפי זהב במשך כ-20 שנה על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. היקף התקציב עמד ב-2010 על כ-7 מיליון שקל במחיר מחירון.

במכרז על התקציב התמודדו גם המשרדים גיתם BBDO, יהושע TBWA, באומן בר ריבנאי, שמעוני פינקלשטיין ו-GPS.

דפי זהב הוקמה ב-1968 כמפיקת מדריכי טלפונים וב-1995 השיקה את אתר האינטרנט שלה. במהלך השנים התרחבה פעילות הקבוצה עם קניית אתרי האינטרנט REST, ZAP ועוד.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות