אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
AM:PM משיקה מותג פרטי

AM:PM משיקה מותג פרטי

הרשת תתחרה בבתי קפה ובחנויות נוחות במכירת כריכים וסלטים מוכנים

21.03.2011, 09:11 | אורנה יפת

אחרי yellow, אלונית, מנטה ו־so good, נכנסת גם AM:PM מקבוצת רבוע כחול לתחום המזון הטרי המוכן ומשיקה מותג פרטי. המותג ייקרא DAILY, ותחתיו ישווקו בשלב ראשון כריכים משולשים, לחמניות וסלטי בריאות. את קו המוצרים פיתחה חברת מבושלת, שלה הסכם שיתוף פעולה והפצה עם תנובה.

ההשקעה בהשקת קו המוצרים הראשון תעמוד על מיליון שקל, וברשת המרכולים טוענים כי מחירי המוצרים יהיו זולים בכ־15%–20% ממקביליהם ברשתות הקפה הגדולות, שבהן רואה AM:PM מתחרות בקטגוריה. ברשת מעריכים את שוק המזון המוכן הטרי בכ־300 מיליון שקל בשנה. "יש בעולם מגמה ברורה של העדפת מוצרי מזון טריים ומוכנים למאכל", אומר מנכ"ל AM:PM עידו מור, "וכרשת עירונית יש בכוונתנו לתפוס נתח שוק משמעותי בשוק מתפתח זה".

למרות הדברים, AM:PM תצטרך להתמודד עם קשיי רווחיות בקטגוריה, בגלל ההכרח לספק מדי יום מחדש את המוצרים הטריים. ברשת אומרים כי יתמודדו עם המגבלה באמצעות ביצוע הזמנות מדויקות.

שחקניות נוספות בתחום המזון המוכן הטרי הן לורד סנדביץ', סנייק טיים ועינת תעשיות מזון. עד כה היתה AM:PM לקוחה של השתיים האחרונות, אך ההסכם עם מבושלת יביא להפסקת ההתקשרות.

תגיות