אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קלוגס מורידה מחירים ומגדילה את האריזות צילום: בלומברג

קלוגס מורידה מחירים ומגדילה את האריזות

אריזות קלוגס שנמכרו עד כה בישראל הותאמו למשפחות אירופיות קטנות, ובשילוב המחירים הגבוהים השיג המותג נתח שוק של 8% בלבד

21.03.2011, 09:34 | אורנה יפת

שסטוביץ, זכיינית מותג דגני הבוקר קלוגס בישראל, מגדילה במסגרת מהלך שיווקי את כל אריזות קלוגס ומורידה מחירים. קלוגס הוא מותג מוביל בעולם, אך נתח השוק שלו בישראל הוא 8% בלבד.

עד סוף 2004 שווק קלוגס באמצעות חברת יעקבס, שלא השקיעה בו רבות מבחינה שיווקית ופרסומית. בסוף 2004 החלה שסטוביץ להפיץ את המותג בישראל, וב־2007 הוסיפה את המילה קלוגס בעברית בראש האריזות, במהלך המנוגד למדיניות קלוגס ברחבי העולם.

עכשיו הצליחה שסטוביץ לשכנע את החברה העולמית לשווק בישראל אריזות של 750 גרם, כדי לפנות לפלח של המשפחות שעד כה נמנעו מרכישת המוצר בגלל מחירו היקר ובגלל האריזות הקטנות, של 375 ו־550 גרם. במסגרת השינוי יימכר החטיף לילדים "קוקופופס" באריזת 550 גרם ובמחיר של 24 שקל, לעומת אריזת 375 גרם במחיר של 29 שקל עד כה.

"השווקים באירופה הם של משפחות עם ילד או שניים, ולכן האריזות הגדולות משוווקות שם ברשתות דיסקאונט", אומר פיני פרבר, מנהל חטיבת המזון בשסטוביץ. "הצלחנו לאסוף אריזות גדולות וערכנו ניסיון לשלושה חודשים. לקח לנו הרבה זמן לשכנע את החברה העולמית במהלך, אבל אחרי שהם ראו שהמכירות עלו ב־15%–20%, הם הבינו שכדאי להמשיך".

שוק דגני הבוקר בישראל מגלגל כ־700 מיליון שקל בשנה. את השוק מובילה חברת יוניליוור, בעלת מותג תלמה, ואחריה מתבלטת נסטלה. בשסטוביץ מקווים שהמהלך הנוכחי יגדיל את נתח השוק של קלוגס ל־10%.

תגיות