אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גזית גלוב עולה בקמפיין ייעודי לקניון הבוטיק G צמרת צילום: איתי סיקולסקי

גזית גלוב עולה בקמפיין ייעודי לקניון הבוטיק G צמרת

הקמפיין תחת הסלוגן: "G צמרת - נקודת ה-G החדשה של תל אביב", עולה בהשקעה כספית של כחצי מיליון שקל, באמצעות פרסום חברון זלצמן שביט

21.03.2011, 09:32 | כתב כלכליסט

גזית גלוב, קבוצת הנדל"ן שבבעלותה מתחמי G ברחבי הארץ, יוצאת בקמפיין השקה ל- G צמרת - קניון הבוטיק במתחם צמרת בסמוך למגדלי YOO בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

G צמרת מציג מותגי יוקרה לצד חנויות הנותנות מענה לצרכי היום יום.

הקמפיין מתמקד במותגים האיכותיים והייחודים מתחום האופנה, הקולינריה, העיצוב והלייף סטייל הנמכרים בקניון הבוטיק.

שירה שגב, מנכ"לית מרכזי G באזור ת"א ואילת ציינה: "G צמרת, בדומה לקניוני בוטיק באירופה, בא לתת מענה לקהל ייחודי מהאזור, ולקהל מרוחק יותר שיגיע במיוחד אליו. זאת בזכות תמהיל יוצא דופן של מותגים המותאמים לסגנון החיים של קהלים אלו. מדובר במותגי יוקרה שלא רואים בכל קניון, במחירים נגישים, שיתאימו לאנשים היודעים להעריך איכות וייחודיות".

הקמפיין, תחת הסלוגן " G צמרת – נקודת ה- G החדשה של תל-אביב", יעלה בשילוט חוצות, שלטי רביד ושלטי ג'ייסי דקור בתל-אביב באמצעות משרד הפרסום "חברון זלצמן שביט".

תגיות