אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפרסום סמוי, הפרס לא: לראשונה - עבודות תוכן שיווקי יתמודדו בקקטוס

הפרסום סמוי, הפרס לא: לראשונה - עבודות תוכן שיווקי יתמודדו בקקטוס

ועדת קקטוס הזהב התכנסה כדי לבחור 40 שופטים, אשר יורכבו מאנשי קריאייטיב מתוך חברות הפרסום ושופטים חיצוניים

21.03.2011, 12:10 | שלי פריצקר

לראשונה מאז נוסדה תחרות קקטוס הזהב של איגוד חברות הפרסום ייקחו בה חלק גם עבודות המציגות תוכן שיווקי, נושא שמעורר תמיד מחלוקות בין הרגולטורים לגופים המשדרים.

600 עבודות בסך הכל הוגשו לתחרות והזוכים יוכרזו באירוע שייערך ב-25 במאי.

ועדת הקקטוס תבחר 40 שופטים בתחרות, אשר יורכבו מאנשי קריאייטיב מחברות הפרסום ושופטים חיצוניים - 24 מתוכם יהיו מנהלי קריאייטיב מחברות הפרסום החברות באיגוד חברות הפרסום, ו-16 שופטים נוספים יהיו אנשי קריאייטיב אשר כיהנו בעבר כמנהלי קריאיטיב בחברות פרסום השונות.

גיא בר, יו"ר ועדת התחרות ציין "כמות העבודות שהוגשה מעידה כי המשרדים חושבים פעמיים על כל עבודה שהם שולחים ולא מציפים את התחרות בעבודות שאינן ראויות. בהמשך להוספת קטגוריות האינטגרייטד והענקת פרסים על ביצוע ( craft), החלטנו השנה לתת במה גם למהלכי התוכן השיווקי שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות".

לדברי יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "השנה אנו מתכננים אירוע פסטיבלי עם הרבה ניחוח בינלאומי, מספר מרצים מובילים בתחום הקראייטיב בחו"ל כבר הביעו עניין ורצים להגיע".

תגיות