אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סוכני הביטוח יוצאים למאבק: בקשה לצו מניעה נגד הפרסומת של ביטוח ישיר

סוכני הביטוח יוצאים למאבק: בקשה לצו מניעה נגד הפרסומת של ביטוח ישיר

טוענים כי הפרסומת בכיכובה של שני כהן נועדה לקדם את עסקיה של ביטוח ישיר "על חשבון מרמס כבודם של סוכני הביטוח ופגיעה בפרנסתם"

21.03.2011, 14:15 | מארק שון

לשכת סוכני הביטוח וסוכנים שכינויים הוא "שוקה" הגישו היום (ב') בקשה לצו מניעה זמני נגד הפרסומת החדשה של ביטוח ישיר בכיכובה של השחקנית שני כהן, במסגרתו היא מגלמת את מזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה". הדיון הדחוף בבקשה נקבע למחר בבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה.

סוכני הביטוח טוענים בבקשה, כי הפרסומת נועדה לקדם את עסקיה של ביטוח ישיר "על חשבון מרמס כבודם של סוכני הביטוח ופגיעה בפרנסתם, ומציגה ללעג ולקלס תוך רמיזות קשות באשר לשימוש הנהנתני אותו עושה סוכן הביטוח על חשבון לקוחותיו".

בפרסומת המדוברת מוצגת מזכירתו של סוכן ביטוח בשם יהושוע (שוקה) טל כמי שמציגה את השימוש הנהנתני בעמלות המשולמות לבוס על ידי לקוחותיו, בין היתר מימון של מטפלת וקייטנת קיץ באנגלית לילדיו, והחזקת פוני בבית.

את הבקשה הגישו כאמור יחד עם הלשכה גם שלושה סוכני ביטוח, יהושע (שוקה) צוער, יהושע (שוקה) נתן וירון טל. לטענתם, בעוד הם מוצגים בצורה נלעגת, דווקא מנכ"ל ביטוח ישיר, רביב צולר, הוא "מיליונר בעל אחת המשכורות הגבוהות במשק, מי שהגיש בקשה להקמת בריכה פרטית בביתו"

ישיר אי.די.אי: "החברה פועלת על פי החוק"

מדוברות ישיר אי.די.אי נמסר בתגובה, כי "החברה פועלת על פי החוק והוראות המפקח על הביטוח. אנו פועלים מול לקוחותינו בשקיפות ומציעים חסכון במחיר ולשם כך מקפידים בכל סרטי הפרסום שלנו לנקוט בדרך הומוריסטית אך בשום פנים ואופן לא בהעלבה.

"מדובר באסטרטגיה פרסומית בה אנו נוקטים כבר יותר מ-5 שנים. לאורך כל השנים האלו עסקו סוכני הביטוח בניסיון לחבל בדרך הפרסומית שלנו. סוכני הביטוח רואים ב-9 מיליון איום תחרותי, ובצדק. 9 מיליון מציעה ללקוחותיה לעבוד באופן ישיר ובכך לחסוך את עמלת סוכן הביטוח. הפעם, על-מנת להוריד את הקמפיין פנו איגוד סוכני הביטוח בין השאר גם לרשות השנייה, אולם, לאחר בדיקה, הרשות השנייה השיבה בשלילה. כעת הם מנסים את כוחם גם באמצעות בקשה לצו מניעה זמני".

השופט יעקב שינמן קבע דיון מחר בבוקר במעמד הצדדים. את הבקשה הגישו עורכי הדין יורם מושקט ומנחם אברהם.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
הפוסל במומו פוסל
עבדתי פעם בביטוח ישיר, היה לי נחמד. אני עדיין מכיר כמה אנשים טובים שעובדים שם ומאחל להם שיתפרנסו בכבוד. גם הייתי מבוטח שלהם שנים רבות ועודני מבוטח (אם כי באופן חלקי) ואין לי טענות על השירות. רק על המחירים ושיטת ה"שוק" שנהייתה שם בשנים האחרונות - כלקוח וותיק "תפסו עליי טרמפ" והתחילו להעלות מחירים בצורה משמעותית. כשהם הגזימו התחלתי לבדוק אותם ופתאום שיפרו את ההצעה ב- 30%. גם זה לא הספיק בביטוח הרכב ועברתי לסוכן. בביטוח הדירה הם עדיין זולים בכמה שקלים (אחרי מיקוח כמובן). אל למנכ"ל שלוקח משכורת כמו של מר צולר הנכבד להלין על שכרם של אחרים, יש בזה מן החוצפה. אך מעבר לכך מפריע לי משהו מהותי הרבה יותר - מדוע להסית כך נגד ציבור שלם, שאני מניח כי רובו עובד ביושר למחייתו. לכל אחד, גם לסוכן ביטוח, מותר להרוויח היטב, לנפוש מידי פעם, לדאוג לחינוך ולרווחת ילדיו. אם מישהו מצליח לעשות זאת בשוק תחרותי כנראה שהוא מבדל את עצמו בצורה טובה מספיק, לפחות לקהל מסויים של לקוחות ולכן אין כל רע בכך שהוא גם ירוויח מזה. הדימוי שעולה מן הפרסומת מחליא בעיניי ולא שונה בהרבה מזה שהאנטישמים ניסו להדביק ליהודים במשך דורות (גזלנים, חמדנים שמתעשרים על גבם של אחרים). סלוגן כמו "באתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל השירות" מעביר את המסר בצורה מספיק טובה וברורה ואין צורך בהמחשות מרושעות ובצרות עין. קצת תרבות וכבוד לזולת
עובד לשעבר בביטוח ישיר , מרכז  |  22.03.11
16.
הביטוח הישיר ותחבולותיו
תוצאות הפרסום המאסיבי והאגרסיבי מזה שנים של חברות הביטוח הישיר, אמור היה, אם היה אמיתי ועומד בהבטחותיו, למשוך לקוחות רבים וממילא להגדיל את נתח מבוטחיו באוכלוסיה. העובדות? לא ממש!!! ומכאן הפרסום המגמתי, המנסה לעשות זאת ולו גם ,במחיר הכפשתו של האחר. סוכני הביטוח, עמלים יום יום בהבאת הביטוח אל הפרט, ללא פרסומת!!!אלא בעבודה סזיפית ואחראית שאותה, לא תמיד מעריכים. מזה כ-10 שנים חלה תפנית בעמלות הביטוח באופן שכיום, צריך הסוכן לעמול קשות , עבור הרבה פחות וזו עובדה!!! אגב, מי שעומד אחרי הטלפונים בחברות הישירות, הינו איש מכירות, ולא סוכן ביטוח. כל מבוטח ידע מהן המגבלות הנובעות מכך. ממש כשם שיש 80 סוגי שוקולד, בא נניח לכל אחד לעשות את אשר הוא יודע הכי טוב לטובת הציבור ,וללא השמצות שאינן תורמות דבר.
ששון משה , השרון  |  22.03.11
15.
אז מה עדיף להיות חכם או צודק
נראה לי שבמקרה הזה, זה לא זה ולא זה. בארץ קיימים אלפי סוכני ביטוח, אין אפשרות לעשות פרסומת המשתמשת בשם עברי נפוץ מבלי לקלוע לשמו הפרטי או המשפחתי של סוכן כזה או אחר. לפי הבנתם של סוכני הביטוח, המפרסם היה צריך להשתמש בשם "עכסה פרשנדתא" או "מתושלח פרסלי" כדי להבטיח שציפור נפשו של מי מהם לא תפגע. הטעות שלהם היא בכך שהבאת הענין לפתחו של בית המשפט לא רק שתדחה על הסף (לעניות דעתי) אלא תגרום לפרסומת נוספת (ולא מעטה) של עניינם וליחסי ציבור רעים לכלל סוכני הביטוח שיתפסו עכשיו כבעלי "כובע בוער". באופן אישי אני משתמש בשרותיו של סוכן ביטוח אחד מסויים לכל עינייני הביטוחיים.
יוסי דבש , חדרה  |  22.03.11
14.
ביטוח ישיר
למען הגילוי הנאות - אני סוכן ביטוח מישהו טרח לבדוק מה משכורתו הממוצעת של סוכן ביטוח בישראל? ניסיתי למצוא והנה נתון מפתיע - סוכן ביטוח משתכר בין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח לחודש בממוצע תלוי בוותק (על פי אתר manpower). מנתון זה ועד המידע המסולף, ההשמצות החריפות והפוגעניות כל כך - ביטוח ישיר הלכה רחוק מדי.... סוכן ביטוח - יש בציבור אי ידיעה בסיסי בקשר למקצוע זה, אולי בגלל המילה סוכן שאין לה קונוטציה חיובית. מה בדבר הידע? האחריות הכבדה? ולעבודה הקשה של סוכן הביטוח? השתכרותו של כל בעל מקצוע חייבת לשקף את מאמציו והיקף אחריותו. לעניות דעתי אין במקרה זה אי הלימה. הייתי מציע קודם כל לבדוק את שכר המנהלים בביטוח ישיר ובחברות אחרות. שיטת השיווק של ביטוח ישיר - כאשר אתה מוכר ביטוח, כדאי שיהיו ערכים מסוימים שאתה מייצג (למשל אמירת אמת ואתיקה בסיסית). ביטוח ישיר מייצגת ערכים נמוכים מאוד. במקום לדבר על הדברים בהם יש לביטוח ישיר יתרון על סוכן הביטוח, הם מרכזים את כל האנרגיות וכספי לקוחותיהם במסע השמצה ומסירת מידע מסולף לציבור הרחב. כאשר את/אתה רוכש ביטוח בחברת ביטוח עם סולם ערכים כל כך נמוך - יש לצפות לאכזבה בשעת צרה. לסיכום, כל אחד יחליט מה טוב עבורו- חברה ישירה / סוכן - אבל בואו לא נשטוף את המוח לציבור בשקרים גסים. leave and let leave ולגבי השחקנית והפרסומת עצמה - שתיהן מצוינות - תרדו מהילדה - תודו שהפרסומת מצחיקה. gidi@engel-ins.co.il
גידי בסטיאנס- סוכן ביטוח , תל אביב  |  21.03.11
לכל התגובות