אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט" - עושים סדר: ניו־פארם מורידה מהמדף את המוצרים החלשים צילום:עופר כהן

בלעדי ל"כלכליסט" - עושים סדר: ניו־פארם מורידה מהמדף את המוצרים החלשים

הפסיקה את ההתקשרות עם כמה ספקים קטנים שמוצריהם לא נמכרו בקצב מספק, והחזירה מוצרים דלי־מכר לספקים מובילים מתחום הקוסמטיקה

22.03.2011, 10:15 | אורנה יפת

ניו־פארם עושה סדר במדפי הרשת: ל"כלכליסט" נודע כי רשת הפארם פנתה לאחרונה לספקים קטנים או ספקים שמוצריהם נחשבים לדלי־מכר, והודיעה להם על סיום ההתקשרות או על צמצום מגוון המוצרים שלהם ברשת. מדובר בספקים המשווקים מוצרי טבע לבתי המרקחת של הרשת, ובהם חברת הומיאו טריפ.

בנוסף, החזירה הרשת מוצרים דלי־מכר לספקים מובילים מתחום הקוסמטיקה - זאת בהמשך לסיום ההתקשרות עם חברת אהבה, שנחשף ב"כלכליסט". הרשת הורידה מהמדפים מוצרים שאינם נמכרים, בין היתר של קליניק, אסתי לאודר, לוריאל ושסטוביץ, והחזירה אותם לספקים. פעולות ההתייעלות הביאו לשיפור התוצאות הכספיות של ניו־פארם, והוסיפו כמיליון שקל לשורת ההכנסות.

במקביל, ל"כלכליסט" נודע כי ניו־פארם מחדשת את ההתקשרות עם כמיפל, משווקת ומפיצת תרופות ומוצרי בריאות ויופי - זאת לאחר שבשנה וחצי האחרונות נמכרו מוצרי החברה בצמצום ברשת, בשל סכסוך מסחרי על תנאי הסחר. כעת יוכנסו מחדש לבית המרקחת מוצרי מכשור רפואי של כמיפל, וביניהם מוצרי חברת פרוקייר ומיקרולייף, ומוצרים לתכנון המשפחה כגון ערכות לבדיקת היריון, שלא היו על המדפים בשנה וחצי החולפות.

פעולות הסחר מיוחסות לסמנכ"ל הסחר החדש משה ברוקס, ונעשות במסגרת מהלכי התייעלות שעורך יפתח סרי, מנכ"ל הרשת, שנכנס לתפקיד לפני כשנה.

מניו־פארם נמסר: "המהלך נעשה לטובת קידום מוצרים שמציגים מכירות גבוהות, וכדי לתת במה למוצרים חדשים בשוק ומענה לדרישות הצרכנים. פעולות אלה נעשות בשת"פ עם הספקים".

ניו־פארם מונה 59 סניפים, ועתידה לפתוח בעוד כשבועיים את הסניף ה־60. בנוסף, לרשת 37 מחלקות קוסמטיקה וטואלטיקה בתוך סניפי המשביר לצרכן.

תגיות