אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הג'וב החדש של רותי מהדיוטי: סלקטורית בנתב"ג צילום: אייל נבו

הג'וב החדש של רותי מהדיוטי: סלקטורית בנתב"ג

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נערכים לקראת עונת הנסיעות 2011 עם קמפיין תדמיתי חדש בהיקף של כ-5 מיליון שקל. הפרסומת תעלה לאוויר לראשונה בגמר "האח הגדול"

22.03.2011, 11:38 | כתב כלכליסט

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נערכים לקראת עונת הנסיעות 2011 עם קמפיין תדמיתי חדש, וגאים להציג את רותי החדשה. היקף הקמפיין נאמד בכ-5 מיליון שקל, באמצעות גליקמן נטלר סמסונוס. הפרסומת תעלה לראשונה בגמר האח הגדול.

במסגרת הקמפיין החדש רותי (המגולמת על ידי השחקנית גאלה קוגן) השתדרגה לתפקיד הסלקטורית. בסרט הפרסומת היא פוגשת את הנוסעים בטרמינל ובעזרת שינוי קל של נאום ה"קיבלת משהו ממישהו? התבקשת להעביר משהו למישהו?" המסורתי, היא מפצירה בנוסעים לעזוב הכל ולמהר לדיוטי ולקנות "משהו למישהו". כי בדיוטי המחירים באמת משהו משהו.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב יעלה בטלויזיה, בעיתונות ובפעילות דיגיטלית.

תגיות