אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הקמפיין החדש של 012: קיציס והפסנתר

הקמפיין החדש של 012: קיציס והפסנתר

012 סמייל מעלה קמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובו של איל קיציס. עלות המהלך: 4 מיליון שקל

22.03.2011, 17:52 | כתב כלכליסט
012 סמייל עולה השבוע בקמפיין טלוויזיוני חדש, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס גלר-נסיס, בכיכובם של איל קיציס, פסנתר כנף לבן ומשתתפות כוכב נולד ניקיה בראון וישראלה אסגו (עונה 7 ועונה 4 בהתאמה). במסגרת הקמפיין מציעה 012 סמייל לציבור הרחב לחייג לכל היעדים בעולם רק ב- 8 אגורות לדקה.

בסרטון הטלוויזיה המוביל את הקמפיין חושף קיציס את הצד המוסיקלי שלו כזמר ונגן פסנתר. קיציס שר בלדה מרגשת העוסקת במספרים החשובים אותם פוגש כל אדם במהלך חייו, תוך שהוא לבוש לבן, מנגן על פסנתר כנף ומלווה ע"י בראון ואסגו. בסיום הבלדה, הכתובה בחרוזים, מעביר קציס מסר לצופים לפיו: "יש מספר אחד שפוגע בול – המספר שחוסך בשיחות לחו"ל".

הקמפיין יעלה לאוויר היום (ג') ועלותו מוערכת בכ-4 מיליון שקל.

תגיות