אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל רכשה את ברייק הזהב בגמר "האח הגדול" צילום: סיון פרג'

שופרסל רכשה את ברייק הזהב בגמר "האח הגדול"

החברה תשלם עבור פרסומת של 60 שניות בכיכובו של צביקה הדר יותר מ־350 אלף שקל

23.03.2011, 11:20 | כתב כלכליסט

חברת שופרסל רכשה את ברייק הזהב שישודר בגמר התוכנית "האח הגדול" במוצאי שבת. שופרסל תשלם סכום המוערך ב־350 אלף שקל עבור הספוט היוקרתי. בפרק הגמר יוכתר הזוכה בתוכנית הריאליטי ויקבל מיליון שקל.

שופרסל, תשדר בברייק הזהב פרסומת אחת של 60 שניות, שצולמה במיוחד לצורך התוכנית.

הפרסומת היא חלק מקמפיין פרסום חדש שמעלה שופרסל בכיכובו של צביקה הדר במסגרתה מסביר הדר לצופים את שיטת 1,000 הבודקים של שופרסל דיל הבודקים מדי יום כ- 5,000 מוצרים בשופרסל דיל ואצל המתחרים ומעניקים ללקוחות הרשת שקט נפשי ששופרסל דיל בודקת עבורם את סל הקניות הזול ביותר.

תגיות