אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שקדי שומר על עמימות: "סאן דור תוסדר לכיוונים טובים" צילום: יסמין גיל

שקדי שומר על עמימות: "סאן דור תוסדר לכיוונים טובים"

גם היום מסרבים באל על להסביר כיצד ידאגו לנוסעי סאן דור, שטיסותיהם אמורות לצאת בעוד כשבוע וחצי, לאחר שרישיונה של חברת הבת נשלל

23.03.2011, 17:17 | יסמין גיל

"בראייה ארוכת טווח סאן דור תוסדר לכיוונים טובים, בתיאום עם רשות התעופה האזרחית (רת"א)", כך אמר היום (ד') ל"כלכליסט" מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי. זאת, ימים ספורים לאחר שמנהל רת"א, גיורא רום, הודיע כי ישלול את רישיונה המבצעי של סאן דור החל ב-1 באפריל עקב אי-עמידה בתקנים הדורשים הפרדה מבנית בינה לבין חברת האם, אל על.

עם הודעת רת"א על ביטולו הצפוי של הרישיון, הסתפקו באל על-סאן דור בהודעה הלאקונית: "החברה תדאג לכל נוסעיה", ללא פירוט הליכי ה"דאגה". גם היום שקדי לא פירט מעבר לכך, והסתפק ב"חברת אל על הוכיחה לאורך השנים השתדלות למען נוסעיה, ובדרך כלל אף עשתה זאת בהצלחה. נעשה הכל כדי למצוא פתרון".

בחברה מנסים למצוא פתרון לטווח הקצר, כדי שטיסות שאמורות לצאת כבר בעוד כשבוע וחצי לא ייפגעו. זאת, לצד הפתרון הקבוע של מבנה ואופי פעילות חברת הבת, שיענה על הדרישות של רשויות התעופה בארץ ובחו"ל. הבעיה העיקרית היא הטיסות בשבת, ועל כך אמר שקדי: "אל על לא טסה בשבת. בפילוסופיה שלי אל על היא חברת התעופה של העם היהודי".

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
הפתרון להפוך - סנדור תהיה חברת האם ואל-על תהפוך חברת "מהדרין"
הפתרון היצירתי שלי הוא להפוך את היוצרות. חברת סנדור תהיה החברה העיקרית, היא תהיה בעלת כל המשאבים, כל צוותי הטיסה והיא תעמוד מול הרשויות באירופה ותטוס בכל ימות השבוע. חברת אל-על תהיה חברת בת הכשרה והיהודית של סנדור, היא לא תטוס בשבת, יוגש בה מזון בהשגחת הבד"צ, גברים ישבו בתחילת המטוס ונשים בחלק האחורי. לרשויות יובהר שאל-על הכשרה היא חברת בת ב-100% של סנדור, וכל התשתית הניהולית שלה היא סנדור, וכל פשלה או תקלה של אל-על צריך להפנות לסנדור. עכשיו כל מה שצריך כדי ליישם את הרעיון הוא קצת עבודה משפטית וקצת צבע. ואם הפתרון שלי יתקבל, אשמח לקבל מסנדור (או אפילו מאל-על מהדרין) שני כרטיסי טיסה כצו'פר על הרעיון. abke@walla.co.il
ב.ק.  |  24.03.11