אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקום ראשון לסלקום בתחרות משחקים סלולריים בארה"ב

מקום ראשון לסלקום בתחרות משחקים סלולריים בארה"ב

המשחק שזכה בתחרות בכנס CTIA בארה"ב, מטרופולין, משלב בין פורסקוור ומונופול. על פי סלקום, למשחק יש 50 אלף שחקנים פעילים

24.03.2011, 15:55 | עומר כביר
אפליקציית מטרופולין של סלקום זכתה השבוע במקום הראשון בקטגוריית המשחקים במסגרת תחרות האפליקציות הסלולריות שנערכת בכנס של ארגון תעשיית המכשירים הניידים, CTIA.

CTIA הינו מהארגונים המובילים לקידום האינטרסים של תעשיית המכשירים הניידים והסלולר בארה"ב, וחבר המהנלים שלו מכהנים בו נציגים בכירים ממרבית החברות הגדולות בתחום, ובהן נוקיה, AT&T, מיקרוסופט וטי-מובייל. הכנס השנתי שלו, שנערך באורלנדו שבפלורידה בין ה-22 ל-23 במארס, נחשב לאחד המרכזיים בתחום.

קניה ומכירה של נדל"ן וירטואלי ברחובות העיר קניה ומכירה של נדל"ן וירטואלי ברחובות העיר קניה ומכירה של נדל"ן וירטואלי ברחובות העיר

תחרות האפליקציות מאורגנת על-ידי ונערכת בחסות ספקית הסלולר AT&T. לתחרות יכולים להגיש מועמדות מפתחי אפליקציות מכל העולם, בארבע קטגוריות: כללי, גיימיניג, סושייל ו-HTML5. בקטגוריית הגיימניג התקבלו לתחרות 11 אפליקציות, בהן כאלו של שמות מוכרים כמו מפתחת המשחקים Glu, אשר מתוכן בחר לבסוף חבר השופטים את מטרופולין כאפליקציה המנצחת.

אפליקציית מטרופולין, שהושקה לפני כחצי שנה, הינה שירות מבוסס מיקום הדומה לפורסקוור, אך הכוללת גם אלמנטים רחבים של משחקיות וחברתיות, כמו תחרות על רכישת נכסים בכסף וירטואלי ושדרוגם (מעין מונופול בזמן אמת ובעולם האמיתי). לדברי סלקום, לאפליקציה יש 50 אלף משתמשים פעילים, שבבממוצע מבצעים צ'ק-אין כל חצי שנייה.

לדברי עומרי רויטר, מנכ"ל לוגיה, חברת התוכן של סלקום שאחראית על פיתוח האפליקציה, הזכייה בתחרות צפויה לשדרג משמעותית את פעילותה של החברה בעולם. "עצם הקבלה לתחרות מזכה בחשיפה בינלאומית גדולה", הוא אמר ל"כלכליסט". "זו במה בתערוכה מהגדולות בעולם למובייל, וזה בעצמו ערך אדיר. חוץ מזה AT&T, אחת ממפעילות הסלולר הגדולות בעולם, מבטיחה לעבוד עם ולקדם את הזוכים. אני בטוח שעכשיו יהיו דיונים והם יבדקו אופציות מולנו, מה שהיה הרבה יותר קשה להשיג לו היינו סתם מרימים אליהם טלפון".

רויטר הוסיף: "בעולם התוכן היום, כולם הופכים להיות שחקני תוכן, גם חברות בינלאומיות בכמו פייסבוק וגוגל וגם חברות מקומיות כמו קשת, הוט או וואלה. העובדה שסלקום מפתחת אפליקציות ומוצרי תוכן אחרים שומרת לה מקום במשחק הזה. זה כבוד גדול שהצלחנו לעשות משהו שגם בקנה מידה עולמי רואים אותו כחדשני ומוביל".

תגיות