אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השיר המתחרה: גם סלקום משיקה שירות מוזיקה ללקוחות כל החברות צילום מסך: volume.cellcom.co.il

השיר המתחרה: גם סלקום משיקה שירות מוזיקה ללקוחות כל החברות

לאחר שפלאפון פתחה את Musix גם ללקוחות המתחרות, תאפשר סלקום גישה לשירות "ווליום" מהמחשב ומרוב מכשירי הסלולר. החברה תקיים הופעות אינטראקטיביות של אמנים ישראלים לרגל ההשקה

27.03.2011, 10:34 | גילעד נס

חברת הסלולר סלקום הודיעה היום (א') על השקת "ווליום", שירות מוזיקה שיהיה זמין ללקוחות כל החברות. תמורת 19.9 שקלים לחודש יוכלו המשתמשים להאזין למאות אלפי שירים לועזיים וישראלים - במחשב, באמצעות הדפדפן, ובסמארטפונים שונים באמצעות אפליקציות ייעודיות. עם זאת, על גבי האייפון יהיה השירות זמין באמצעות הדפדפן שבמכשיר - ככל הנראה במטרה להימנע מהבירוקרטיה הכרוכה באישור מצד אפל, והצורך לחלוק עימה הכנסות מהשירות.

השירים יוזרמו למכשיר בעזרת האינטרנט הסלולרי או האלחוטי, כך שהשירות יהיה פעיל רק כאשר המשתמש יהיה מחובר לרשת. שימוש באינטרנט הסלולרי, כידוע, מצריך רכישת חבילת גלישה מתאימה מספקית הסלולר.

לקוחות סלקום יוכלו לשלם עבור השירות באמצעות החשבונית החודשית שלהם, ואילו לקוחות החברות האחרות יידרשו לשלם באמצעות שירות Qpay של סלקום, שאותו השיקה החברה לפני מספר חודשים, ובאמצעותו ניתן לרכוש תוכן במספר אתרים ישראלים. במסגרת ההשקה מציעה החברה חודש שימוש ראשון חינם.

בשבוע שעבר פתחה המתחרה פלאפון ללקוחות כל החברות את שירות Musix, הקיים זה כשנה וחצי ומאפשר גם הוא האזנה לשירים במחשב ובסלולר. כעת השירות זמין לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד של היצרניות סמסונג וסוני אריקסון, והחברה הבטיחה כי תוסיף תמיכה גם במערכות הפעלה אחרות.

לשירות, המתומחר גם הוא ב-19.90 שקל לחודש, יש כ-150 אלף מנויים לפי פלאפון. פרטנר מפעילה את שירות Orange Time, הזמין במחשב ומאפשר רכישת תכני וידיאו ומוזיקה ללקוחות כל החברות.

אפרת גוש. מופעים אינטראקטיביים לרגל ההשקה, צילום: צביקה טישלר אפרת גוש. מופעים אינטראקטיביים לרגל ההשקה | צילום: צביקה טישלר אפרת גוש. מופעים אינטראקטיביים לרגל ההשקה, צילום: צביקה טישלר

הופעות חיות באינטרנט

 

חברות הסלולר ביצעו עד השנה האחרונה מהלכים שיווקיים משמעותיים בתחום המוזיקה, כאשר בין השאר אירחה פלאפון את ליידי גאגא בפסטיבל מוזיקה שהפיקה בקיץ 2009, ושנה לפני כן קיימה את אירוע "הבית הכחול" שאירח זמרים ישראליים. פרטנר העניקה ללקוחותיה שלקחו חלק בפעילויות למען הקהילה כרטיס להופעה של ריהאנה, וסלקום החייתה את פסטיבל ערד המיתולוגי לאחר שסיימה את שיתוף הפעולה ארוך השנים עם התוכנית "כוכב נולד".

כעת מנסה סלקום לשלב בין מודל הצריכה החדש של המוזיקה ברשת עם אלמנט ההופעות החיות: במסגרת השקת שירות המוזיקה היא תקיים בין 14-10 באפריל פסטיבל הופעות של אמנים ישראלים, שייערכו באולפן שנבנה לצורך כך וישודרו באינטרנט. בכל ערב יופיעו שני אמנים, ובהם אברהם טל, אפרת גוש, הדג נחש, היהודים, משה פרץ, עידן יניב ושלומי שבן. ההופעות יהיו אינטראקטיביות, והקהל יוכל לתקשר בינו לבין עצמו ועם האמנים באמצעות אתר ההופעה ובעזרת פייסבוק.

תגיות