אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג הג'ינסים ורנגלר משיק קמפיין חדש באירופה בהשקעה של 2 מיליון יורו צילום: קאס בירד

מותג הג'ינסים ורנגלר משיק קמפיין חדש באירופה בהשקעה של 2 מיליון יורו

הקמפיין החדש בסדרה מציג פעלולנים בבגדי המותג בזמן שהם קופצים דרך חלון זכוכית בקומה השנייה, עפים באוויר מפיצוץ, רצים ברחוב עולים באש ונופלים מבד ללוח זכוכית

27.03.2011, 13:02 | כתב כלכליסט
מותג הג'ינס WRANGLER, משיק קמפיין חדש באירופה בהשקעה של 2 מיליון יורו. המותג, שהחל דרכו לפני כמאה שנה, פועל בשנתיים האחרונות תחת הקונספט השיווקי WE ARE ANIMALS, הבא לחבר בין הג'ינס לאינסטינקטים הכי טבעיים שלנו.

הקמפיין החדש בסדרה מציג פעלולנים בבגדי המותג בזמן שהם קופצים דרך חלון זכוכית בקומה השנייה, עפים באוויר מפיצוץ, רצים ברחוב עולים באש ונופלים מבד ללוח זכוכית. הקמפיין יעלה בארץ ובמקביל ברחבי אירופה ויכלול מודעות, שילוט ופעילות ברשת.

הקמפיין צולם ב'רחובות ניו יורק' של אולפני פרמונט האגדיים בלוס אנג'לס, אותו הסט בו צולמו סרטים כגון אינדיאנה ג'ונס, ספיידרמן והסנדק.

תגיות