אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של קבוצת ויסוצקי צילום: shutterstock

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של קבוצת ויסוצקי

תקציב הפרסום של הקבוצה לשנת 2011 מוערך בכ-10 מיליון שקל. ראובני פרידן יחליף את משרד הפרסום יהושע שליווה את ויסוצקי בשנים האחרונות

28.03.2011, 12:13 | שלי פריצקר
רוני וינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי ושרון הראל סמנכ"ל השיווק, הודיעו היום כי ראובני-פרידן נבחר להיות משרד הפרסום של החברה . תקציב הפרסום של קבוצת ויסוצקי לשנת 2011 מוערך בכ-10 מיליון שקל.

התקציב טופל בארבע שנים האחרונות ביהושע TBWA והסתכם ב-2010 ב-3.2 מיליון דולר מחיר מחירון לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

וינשטיין אמר היום, כי "אנו מודים למשרד הפרסום יהושע ושות' על תרומתם הרבה בהמשך חיזוק המותג ויסוצקי, ובעיקר על המהלך האחרון של השקת סידרת הפרימיום בקטגוריית התה-THE LEAVES COLLECTION, אשר זכתה לאהדה רבה בקרב הצרכנים".

ראובני פרידן מטפלים כבר במותג אחר של הקבוצה – בית הבד של זיתא, כעת הצטרף גם התה.

קבוצת ויסוצקי שבבעלות שלום זיילדר רכשה לאחרונה את חברת ייצור העוגות והעוגיות לחמי תמורת 6.5 מיליון דולר והיקף פעילותה עומד על כ-50 מיליון שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות