אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אצבעות השוקולד של עלית יימכרו בחנות קונספט בדיזנגוף סנטר

אצבעות השוקולד של עלית יימכרו בחנות קונספט בדיזנגוף סנטר

עד לפני שנה וחצי שלטו אצבעות השוקולד של קינדר בתחום, אך השקת האצבעות של עלית הכפילה את השוק. אתמול הודיעה קראפט שגם היא תביא לישראל מוצר דומה של מילקה

29.03.2011, 09:05 | אורנה יפת

שטראוס נערכת למלחמה על קטגוריית אצבעות השוקולד, שעתידה להחריף עם כניסתם של מתחרים חדשים בקרוב. ל"כלכליסט" נודע כי החברה פותחת בדיזנגוף סנטר חנות קונספט ייעודית לאצבעות שוקולד של עלית, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. ההשקה תתבצע בשבוע הראשון של אפריל, במקביל לפתיחת מתחם קפה עלית בסנטר, במקום שבו היה עד כה בית קפה של רשת קופי בין.

החנות החדשה תפעל כ"פופ אפ", כזאת הנפתחת לתקופה מוגבלת, אם כגימיק עונתי ואם כפיילוט לבחינת קונספט חדש. במקרה זה מתוכננת פעילות לכמה חודשים, שבמסגרתם יימכרו בחנות אך ורק מוצרי אצבעות של עלית, כולל בונבוניירות שפותחו במיוחד לחנות בצורת דמויות של בובות, סוס, אוטו, משאית ועוד. בחנות יפעל קיר אינטראקטיבי עם מסכי מגע ומשחקים לילדים. "ההצלחה המהירה של קונספט אצבעות הולידה את הרעיון של חנות הפופ אפ", אומרת סיגל שילוני, מנכ"לית חטיבת תענוג והנאה בשטראוס. "המוצרים הייחודיים שהושקו לחנות יימכרו רק בה ובאתר האינטרנט של אצבעות עלית".

אצבעות שוקולד של עלית. יימכרו בחנות פופ אפ אצבעות שוקולד של עלית. יימכרו בחנות פופ אפ אצבעות שוקולד של עלית. יימכרו בחנות פופ אפ

בפורים השיקה עלית את האצבעות באריזה שקופה רק ברשת רבוע כחול, ובפסח יורחב השיווק ליתר נקודות המכירה. אתמול הודיעה חברת קראפט כי גם היא משיקה בישראל אצבעות ממולאות בשוקולד חלב, של מותג השוקולד מילקה, במהלך שילווה בקמפיין בעלות 500 אלף שקל. כפי שפורסם ב"כלכליסט" גם שופרסל נכנסת לתחום באמצעות המותג הפרטי שלה, ורבוע כחול צפויה אף היא להתחרות בזירה, באמצעות יבוא משוויץ.

עד לכניסת עלית לתחום אצבעות השוקולד בנובמבר 2009, הקטגוריה נשלטה בלעדית על ידי אצבעות קינדר, שאותן מייבאת לארץ חברת ליימן שליסל. כניסתה של עלית, בהשקעה של 10 מיליון שקל, הביאה לצמיחה משמעותית במחזור המכירות של אצבעות השוקולד: 11 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009, 22 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2010, ו־48 מיליון שקל בכל 2010. עלית וליימן שליסל חולקות את השליטה בתחום.

שוק השוקולד כולו, כולל שוקולד, בונבוניירות וחטיפים מתוקים, גלגל בשנת 2010 כ־977 מיליון שקל - צמיחה של כ־1% לעומת 2009. לעלית יש הובלה ברורה בתחום, עם כ־67% מקטגוריית טבלאות השוקולד; אך מוצרי השוקולד שצירפו רשתות השיווק למותגים הפרטיים שלהן מהווים איום על היצרניות הוותיקות, בעיקר לנוכח העובדה שמחיריהם נמוכים בכ־10%–15% ממחירי המותגים הבולטים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות