אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדפטיבי מגייסת 20 מיליון דולר

אדפטיבי מגייסת 20 מיליון דולר

כך מדווח טק-קראנץ'. החברה הישראלית מפתחת מערכת לניהול קמפיינים פרסומיים, ותוכל להיעזר בהון כדי להגדיל את נוכחותה בשוק האמריקאי

29.03.2011, 11:13 | אסף גלעד

חברת הסטארט-אפ הישראלית אדפטיבי (Adap.tv) גייסה 20 מיליון דולר, כך דיווח הלילה (ג') בלוג הטכנולוגיה טק-קראנץ'.

את הסבב הובילה קרן בסמר האמריקאית יחד עם ג'מיני הישראלית, הקרנות רדפוינט וספארק ודניאל ציפורין, בעברו מנכ"ל שופינג.קום. סבב זה מביא את סך ההון שגייסה החברה אדפטיבי ל-47.5 מיליון דולר, על פי חברת המחקר IVC. הכסף שנאסף יסייע לה לחזק את נוכחותה בקרב המפרסמים בשוק האמריקאי.

אדפטיבי מפתחת מערכת לניהול קמפיינים פרסומיים על גבי סרטוני וידיאו ברשת, ומאפשרת לחברות לבצע מעקב אחר יעילות הפרסום שלהן על גבי רשתות פרסום הוידיאו ואתרי הוידיאו ברשת. מערכת הניהול של אדפטיבי חשופה כיום ל-60 מיליון גולשים (יוניקים) בחודש, הצופים ב-1.8 מיליארד פרסומות מבוססות וידיאו.

תגיות