אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב יחסי הציבור של אופטיקנה עובר לליאת אריאב

תקציב יחסי הציבור של אופטיקנה עובר לליאת אריאב

בתוך כך, המשרד יקבל גם את תקציב היח"צ של החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל

29.03.2011, 17:21 | כתב כלכליסט

תקציב יחסי הציבור של רשת אופטיקנה והחוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למנהל עוברים לליאת אריאב תקשורת.

אופטיקנה מפעילה רשת של כ-80 חנויות בפריסה ארצית וכן מפעל פרטי לייצור עדשות מולטיפוקל ומעסיקה מעל 650 עובדים. לפני שנים אחדות, כחלק מאסטרטגיית הגידול שלה, נכנסה אופטיקנה גם לתחום מכשירי השמיעה.

החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל הינו החוג האקדמי הוותיק והמוביל בארץ בתחום, המוציא מדי שנה כ-450 בוגרים.

בין היתר מעניק משרד יחסי הציבור שירות לתדיראן גרופ, קבוצת לוריאל ישראל, גלובוס גרופ, ד"ר גב, הפי טאי, באג מחשבים, אבוט, קבוצת שטיר, אתנה – המועצה הציבורית לקידום ספורט נשים, קרני תכלת ואריק בן שמחון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות