אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארה"ב: מדד אמון הצרכנים צנח במרץ

ארה"ב: מדד אמון הצרכנים צנח במרץ

המדד רשם את הירידה החודשית הגדולה ביותר בשנה האחרונה - לרמה של 63.4 נקודות לעומת 72 נקודות בפברואר

29.03.2011, 16:45 | סוכנויות הידיעות
מדד אמון הצרכנים בארצות הברית רשם במרץ את הצניחה החודשית הגדולה ביותר בשנה האחרונה, על רקע חששות סביב עליית מחירים וקיפאון בהכנסות. המדד של הקונפרנס בוארד ירד לרמה של 63.4 נקודות במרץ מ-72 בפברואר. תחזיות האנליסטים עמדו על ירידה תלולה יותר - לרמה של 62.2 נקודות.

עליית מחירי הדלק והמזון הם בין הנושאים שמדאיגים ביותר את הצרכנים האמריקאים. "הירידה באמון הצרכנים  תשפיע קרוב לוודאי על ההחלטות על הוצאות", אומרת לין פרנקו, כלכלנית בקונפרנס בוארד. הצריכה הפרטית מהווה קרוב לשני שלישים מהצמיחה האמריקאית.

תגיות