אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפרת גוש ושלומי שבן מככבים בקמפיין דיגיטל ייחודי עבור פסטיבל סלקום ווליום צילום: גיא כושי יריב פיין

אפרת גוש ושלומי שבן מככבים בקמפיין דיגיטל ייחודי עבור פסטיבל סלקום ווליום

בימים הראשונים של הקמפיין נרשמו מעל 41,000 כניסות לזירה ביו טיוב

31.03.2011, 11:54 | כתב כלכליסט

מקאן דיגיטל, מקבוצת מקאן אריקסון, יצא בקמפיין דיגיטלי ייחודי עבור השקת "סלקום ווליום"- פסטיבל הופעות אינטראקטיביות, בו נוטל קהל הגולשים חלק פעיל בהופעה דרך מצלמת הרשת ואינטראקציות חיות עם האמנים. במסגרת המהלך נעזרו אנשי מקאן דיגיטל בטכניקת ה- YouTube Takeover, המבוססת על פלטפורמת ה-custom gadget של יוטיוב, אשר באמצעותה מתהווה אשליה של עמוד YouTube רגיל ה"יוצא" מגבולותיו המקובלים. לטובת המחשת הרעיון גויסו האמנים אפרת גוש ושלומי שבן, ובסרטון בהשתתפותם הם מביעים חוסר שביעות רצון מהדרך בה צופים היום בהופעות ברשת ומחליטים לסדר לעצמם סביבת עבודה נוחה יותר..

בימים הראשונים של הקמפיין נרשמו מעל 41,000 כניסות לזירה ביו טיוב.

עופר עובד, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "השימוש בשיטת ה- YouTube Takeoverבמהלך עם סלקום אפשר לנו להיכנס לזירת משחקים חדשה וליצור תחושה של הפתעה וחידוד המסר בקרב הצופים. נמשיך לעמול על מנת לייצר כמה שיותר רעיונות קריאייטיב דיגיטליים "מחוץ לקופסה" בהתאם לצרכיהם השיווקיים וטובת לקוחותינו".

תגיות