אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של יבואנית עגלות פג פרגו עובר למשרד הפרסום טרילוג'י צילום: ניר עצמון

תקציב הפרסום של יבואנית עגלות פג פרגו עובר למשרד הפרסום טרילוג'י

תקציב הפרסום לשנת 2011 יעמוד על 5 מיליון שקל. החברה מעבירה את משרדיה והמחסנים מרשפון לאזור התעשייה קדימה

04.04.2011, 11:07 | כתב כלכליסט

תקציב הפרסום של חברת פופיק, יבואנית מותגי התינוקות Peg-Perego ,vtech ועוד עובר למשרד הפרסום "טרילוג'י".

ב- 3 שנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום fox and friends. תקציב הפרסום לשנת 2011 יעמוד על 5 מיליון שקל.

במקביל פופיק מעבירה את משרדי החברה והמחסנים מרשפון ל"בית פופיק" באזור התעשייה קדימה (שטח המשתרע על פני 2,500 מ"ר). פותחת חנות עודפים ומרחיבה את אולם התצוגה.

תגיות