FOX HOME יוצאת עם קמפיין חדש לפסח
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בעיתונות ובאינטרנט וישלב פתגמים שונים המשתנים בהתאם לפריט המוצג
05.04.2011, 11:32 | כתב כלכליסט
רשת FOX HOME יוצאת בקמפיין חדש לקראת חג פסח ולרגל השקת קולקציית אביב- קיץ 2011. ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון שקל.
הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כולל: קמפיין טלוויזיה, קמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט ופעילות אינטראקטיבית בפייסבוק.
הקמפיין החדש משלב פתגמים שונים המשתנים בהתאם לפריט העיצובי כדוגמא: "אל תסתכל בקנקן ....", "הסתכל על חצי הכוס המלאה....", "לכל סיר יש מכסה" , "עולה על כל הציפיות".
רשת FOX HOME מציעה מוצרים מעוצבים לבית מתחום המטבח, אירוח ושולחן, אמבטיה, טקסטיל ונוי. חנויות הרשת משתרעות על פני שטח של 500 מ"ר.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה