אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קסטרו קוראת לצאת ולהפגין אהבה צילום: דודי חסון

קסטרו קוראת לצאת ולהפגין אהבה

החברה מעלה קמפיין לקיץ תחת הסלוגן "צאו להפגין אהבה" בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל

05.04.2011, 15:22 | כתב כלכליסט

קסטרו מעלה קמפיין חדש לקיץ 2011 בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל. הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יכלול סרטון פרסומת שיעלה בערוצי הטלוויזיה ובקולנוע, פעילות אינטראקטיבית בדף הפייסבוק של קסטרו, פרסום באתרי אינטרנט, פרסום על גבי קיר הענק בצומת ההלכה ונתיבי איילון, וכן קולקציית טישרטים במהדורה מוגבלת עם סלוגן הקמפיין וסטיקרים שיופצו ברחבי הארץ.

סרטון הפרסומת נקרא "צאו להפגין אהבה". הוא בוים על ידי יריב בראל ותועד בוידיאו על ידי צלמי האופנה דודי חסון ועידו איז'ק. בסרטון משתתפים הפרזנטורים של קסטרו, השחקנית גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, בנוסף לצוות שחקנים.

במסגרת הקמפיין קוראת קסטרו לגולשים לשלוח לה את מסר האהבה שלהם, בטקסט, תמונה או וידיאו. בנוסף, צלמים של קסטרו יצלמו ברחבי הארץ אנשים שמפגינים אהבה למצלמה. הפגנות האהבה המוצלחות ביותר יערכו לסרטון אינטרנטי שישודר בעמוד הפייסבוק של קסטרו.

תגיות