אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אתר הדילים Livingsocial גייס 400 מיליון ד', מוערך במעל 3 מיליארד צילום: בלומברג

אתר הדילים Livingsocial גייס 400 מיליון ד', מוערך במעל 3 מיליארד

מנכ"ל החברה, שנחשבת לאחת המתחרות המרכזיות של גרופון, אומר כי Livingsocial מצפה לסיים את השנה עם הכנסות של כמיליארד דולר

05.04.2011, 15:36 | אבנר קשתן
חברת העסקאות היומיות LivingSocial סיימה סבב גיוסי הון של כ-400 מיליון דולר משורה של משקיעים מוסדיים, בהם אמזון, קרן ההון סיכון Lightspeed Ventures ובית ההשקעות T. Rowe Price - כך מדווח Dealbook, בלוג ההשקעות של "הניו יורק טיימס". אמזון כבר השקיעה בחברה כ-175 מיליון דולר לפני ארבעה חודשים.

ההשקעות החדשות, שעליהן דווח לראשונה באמצע החודש שעבר, מקפיצות את הערכות השווי של החברה למעל 3 מיליארד דולר, עלייה חדה ביחס להשקעות הקודמות של אמזון, שלפי דיווחים בוצעו על פי הערכת שווי של מיליארד דולר בלבד.

על פי חברת המחקר VC Experts, חברת LivingSocial ביצעה לפני כשבוע שינויים בתקנון שלה, המאפשר לה לגייס כסף על ידי הנפקה של 100 מיליון מניות חדשות במחיר של 5.65 דולר למניה, כלומר רף גיוס של 565 מיליון דולר, שמתוכן נמכרו המניות בסבב הגיוס. טים או'שונסי, מנכ"ל החברה, מסר כי היא מצפה להכניס מיליארד דולר במהלך 2011 - פי שתיים מהתחזיות לשנה זו בסוף 2010.

LivingSocial נחשבת לאחת המתחרות העיקריות של גרופון בשוק העסקיות המקומיות והיומיות. החברה הוקמה ב-2007, שנה לפני גרופון, אך החלה כמפתחת אפליקציות לפייסבוק, ורק ב-2009 נכנסה לתחום העסקאות היומיות. היא פעילה בכ-240 ערים ברחבי העולם.

תגיות