אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הזוכה בתחרות Techonomy: שירות שעורך אוטומטית סרטי וידיאו ביתיים

הזוכה בתחרות Techonomy: שירות שעורך אוטומטית סרטי וידיאו ביתיים

מציגים בולטים אחרים היו חמוטל מרידור עם אפליקציה חדשה שאמורה להגדיל את רמת הפרגון ההדדי בעולם ודיוויד אמסלם עם אפליקציה שתוכל לזהות ולשתף תכני וידיאוש בהם צופה המשתמש

05.04.2011, 18:09 | אסף גלעד

הסטארט-אפ מג'יסטו (Magisto) גנב הבוקר (ג') את ההצגה בתחרות הסטארטאפים היוקרתית של הבלוג טק-קראנץ' בישראל, ה-Techonomy. עם מצגת קלילה ומשעשעת שעוררה הדים בקרב הקהל, הגיע הסטארט-אפ האלמוני למקום הראשון מתוך שש חברות שהתחרו על הפרס.

מג'יסטו הוא שירות מקוון שמאפשר העלאה של קטעי וידיאו גולמיים ומבצע עליהם עריכה אוטומטית בהתבסס על פרמטרים כמו זיהוי פנים או תנועות. התוצר הסופי הוא קליפ קצר שחוסך את השעות האבודות המתבזבזות על צפייה בחומר הגלם, והוא מיועד בעיקר לסרטי וידיאו משפחתיים.

בנוסף, מאפשר השירות העלאה אוטומטית של קטעי הווידיאו אל הרשתות החברתיות כגון פייסבוק וטוויטר. החברה זכתה לשבחים מהשופטים, כאשר אחר מהם, ירון סמיד, מייסד ארגון האנג'לים טקאביב, הגדיר אותה כ"אחת מהחברות המובילות שיצאו מישראל בעתיד הקרוב".

מציגה נוספת בכנס הייתה חמוטל מרידור, בתם של דן וליאורה מרידור, שהקימה חברת סטארט-אפ שתפקידה "להגדיל את רמת הפרגון ההדדי", כהגדרתה. הסטארט-אפ, ששמו Dapsem (משמעות המילה Dap היא "'לפרגן") הוא מעין אפליקצייה סלולרית הלוקחת את ה"לייק" של פייסבוק אל החיים האמיתיים, ומאפשרת לכתוב מסרים מהירים בעלי תוכן חיובי שיופצו במהירות בכל הרשתות החברתיות הרלוונטיות - כמו פייסבוק, טוויטר ופורסקוור.

בהמשך תאפשר האפליקציה "לפרגן" גם למסעדות, בתי קפה ועסקים אחרים. "ישנם הרבה שירותים שמאפשרים לנו להגיד היכן אנו נמצאים ומה אנו עושים, אבל מעטות האפליקציות שמעודדות אותנו לתקשר ולפרגן", אמרה מרידור. בין השאר, תאפשר האפליקציה לתת תמונת מצב "כלל-פירגונית" ולהראות בתמונה כללית מי מפרגן למי וכמה.

חברה מסקרנת נוספת שהוצגה בתחרות היא TVtak של היזם דיוויד אמסלם, שמיועדת לצופי הטלוויזיה. אפליקציית האייפון מאפשרת לצופה לצלם את המרקע, ובו בזמן לקבל את כל המידע הרלוונטי על התכנית או על הפרסומת בה הוא צופה. בהמשך, אפשר יהיה לרכוש מוצרים ישירות מהאייפון על ידי צילום מסך הטלוויזיה בזמן שמרצדת עליה פרסומת. גם אפליקציה זו מאפשרת שיתוף, והצופה יכול לבחור האם ברצונו להודיע לחבריו שהוא צופה בתוכנית מסוימת באמצעות פייסבוק וטוויטר.

עוד הציגו בתחרות Hitpad, שמזרימה לאפליקציית אייפד מידע חדשותי מתומצת בהתאם לבאזז שהוא מייצר ברשת, חברת Tingiz שמעוניינת להטביע מעין ברקוד ייחודי על כל מוצר הנמכר ברשתות השיווק, כך שצילום של אותו ברקוד יעלה את כל המידע הרלוונטי על מסך הטלפון, וחברת Jumboard שפיתחה מקלדת בת ארבעה כפתורים גדולים עבור תינוקות אשר תאפשר להם לשחק במשחקי מחשב פשוטים.

בכנס, שמופק מדי שנה על ידי היזמים אורלי יקואל ואדווארד רזניק, שימשו כשופטים איש קרן בסמר אדם פישר, המשקיע הסדרתי ג'ף פולבר, אחד המרוויחים מרכישת וויביה הצפויה, עורך טק-קראנץ' אירופה מייק בוצ'ר, היזם ירון סמיד מחברת בילגארד, שולי גלילי מלשכת המסחר ישראל-קליפורניה והיזמת קתי ברוקס מחברת Do@.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות