אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קניוני ישראל השיקה בקניון הגדול בפ"ת קומת מותגים צילום: עמית שעל

קניוני ישראל השיקה בקניון הגדול בפ"ת קומת מותגים

הקבוצה השקיעה 120 מיליון שקל בהקמת הקומה, הכוללת 42 חנויות חדשות בשטח כולל של 10,000 מ"ר

06.04.2011, 10:34 | אורנה יפת

"להערכתי, לא ייפתחו הרבה קניונים בישראל בעתיד בגלל מחסור בשטחי מסחר, ובמקום זאת נראה מגמה של הרחבת קניונים קיימים", כך אמר אתמול יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל, עם פתיחת קומת המותגים החדשה של הקבוצה בקניון הגדול בפתח תקווה.

הקבוצה השקיעה 120 מיליון שקל בהקמת הקומה, הכוללת 42 חנויות חדשות בשטח כולל של 10,000 מ"ר. 75% מהשטח הוקצה למותגים בינלאומיים כגון רשת האופנה H&M, פיילאס, טימברלנד, ברשקה, זארה, פול אנד בר, וינס קמוטו ואלדו. בעתיד תיפתח בקומה גם חנות של ענקית האופנה האמריקאית אמריקן איגל.

"בעקבות פתיחת הקומה החדשה ניתנה לנו הזדמנות להרחיב ולשפץ גם חנויות אחרות בקניון ולמצב אותו מחדש", מסביר דני טורקניץ', מנכ"ל הקניון.

לדבריו, "התחרות שלנו היא לא מול קניונים אחרים בפתח תקווה אלא מול קניוני רמת אביב, עזריאלי, קריית אונו וגבעת שמואל. הרבה קבוצות מרחיבות ומשפצות קניונים בגלל הקניבליזציה בין הקניונים והתחרות החזקה".

מספר המבקרים בקניון פתח תקווה נע בין 18 ל־25 אלף מבקרים ביום, ובקניון מצפים לגידול של 30% במבקרים עם פתיחת הקומה החדשה.

תגיות