אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלעד מערכות משיקה גרסה חדשה למערכת ניהול המסמכים ShareDocs

אלעד מערכות משיקה גרסה חדשה למערכת ניהול המסמכים ShareDocs

הגרסה החדשה, 4.0, מצוידת בין היתר בכלי חיפוש משופרים שיעזרו לארגון לנהל גרסאות מסמכים, תזכורות ומשימות שוטפות

06.04.2011, 10:55 | כתב כלכליסט

אלעד מערכות משיקה בימים אלו גרסה חדשה של המערכת לניהול מסמכים פרי פיתוחה - ShareDocs 4.0. מדובר במערכת המבוססת על פלטפורמת 2010 SharePoint של מיקרוסופט.

מערכת ה-ShareDocs מתאפיינת ביכולות כמו קישור בין מסמכים, תזכורות ומשימות, איגוד כל התוכן הארגוני במסך אחד ועוד. הגרסה החדשה כוללת מודולים שיעזרו לחברות לעמוד בכל דרישות הרגולציה ולשפר את תהליכי העבודה בארגון, כולל ניהול מהדורות וגרסאות של מסמכים משפטיים, Audit Trail על מסמכים ועוד. הגרסה החדשה כוללת גם Preview על מסמכי אופיס, שיפור אינטגרציה עם מנוע החיפוש Fast ויכולת ממשק משופרת עם מערכות ארגוניות כמו Priority, Dynamics CRM ו-SAP-Duet.

"ב-2010 נרשם גידול של 15% בפעילות חטיבת ניהול הידע שלנו", מצהיר עמיר גיל, מנהל חטיבת ניהול הידע באלעד מערכות. "במהלך השנה הטמענו את ה-ShareDocs בקרב לקוחות גדולים, כגון: בנק לאומי, קרנות הסתדרות המורים, המכון הישראלי לדמוקרטיה ועוד. ShareDocs היא המערכת הנמכרת ביותר בשנה האחרונה בתחום של ניהול מסמכים, ואנחנו כבר רואים התעניינות מצד השוק בגרסת 4.0 החדשה. למעשה יש כבר מספר פרויקטים חדשים בארגונים מתחום האנרגיה והגיימינג". 

תגיות