אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עושים חיים: יוטיוב השיקה ערוץ Live לשידורים בסטרימינג צילום: בלומברג

עושים חיים: יוטיוב השיקה ערוץ Live לשידורים בסטרימינג

אתר הסרטונים ממשיך להתרחב, ומציע ערוץ עם שידורים חיים בתחומים כמו ספורט, טבע וגיימינג. בכך עשוי יוטיוב לאיים על ערוצי טלוויזיה ועל אתרים כמו הולו ונטפליקס

09.04.2011, 16:23 | דור צח
אתר הסרטונים יוטיוב השיק בסוף השבוע את ערוץ ה-Live שלו. כפי שמשתמע משמו, הערוץ כולל הזרמת קטעי וידיאו שונים בסטרימינג, במקום קטעים מוקלטים.

בין היתר כולל הערוץ כרגע תוכניות בנושאי ספורט, טבע (Safari AM) וגיימינג (הצגת משחקים חדשים, דוגמת הכותר החדש בסדרת "מורטל קומבט"). בעמוד הכניסה לשירות

ניתן לראות אירועים שיתרחשו היום ובשבעת הימים הקרובים. ככל הנראה, התוכניות השונות ניתנות לצפייה גם מישראל.

בכך ממשיכה גוגל במאמציה לכלול ביוטיוב יותר תוכן איכותי ברמת הפקה גבוהה, מתוך הנחה שתוכן כזה ימשוך מפרסמים. השקת הערוץ החדש היא גם צעד נוסף בתחרות המתהווה

בין יוטיוב לבין רשתות הטלוויזיה השונות, וכן מול שירותי הזרמת וידיאו כמו הולו ונטפליקס.

"עם יותר מ-2 מיליארד צפיות ביום, קל לחשוב על יוטיוב כמקום לצפות בו בסרטונים שהוקלטו בעבר, אבל אנחנו רוצים יותר - וזה כולל אירועים שקורים עכשיו", נכתב בהודעה בבלוג

הרשמי של יוטיוב.

המטרה: עבודה עם אלפי שותפי תוכן

בניגוד לשאר הסרטונים ביוטיוב, שאותם יכול ליצור כל גולש, בערוץ ה-Live יורשו להציג רק שותפים נבחרים של גוגל, במטרה לשמור על רמת התוכן. יוטיוב כבר העבירה אירועים

שונים בעבר בשידור חי, כמו משחקי ספורט והופעות, אך לא בהיקף נרחב ובצורה מרוכזת. "המטרה היא שאלפי שותפי תוכן שלנו יספקו סטרימינג מערוציהם בחודשים הקרובים",

מצהירים בגוגל.

צעד זה מצטרף לשורת צעדים שנוקטת יוטיוב לאחרונה במטרה להגדיל את היצע התוכן באתר, ולהפוך אותו לרווחי יותר: בין היתר דווח כי היא תקים 20 ערוצים של תוכן עצמאי

בנושאים שונים, ואף פנתה לסוכנויות המייצגות שחקנים הוליוודיים כדי שייקחו חלק במיזם זה. עוד נמסר כי גוגל משקיעה 100 מיליון דולר במתיחת הפנים ליוטיוב.

תגיות