אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלית שטראוס מחזירה את הפרסומת הנוסטלגית של פסק זמן

עלית שטראוס מחזירה את הפרסומת הנוסטלגית של פסק זמן

הפרסומת משנת 1998 בכיכובו של הבחור הקנייתי שרץ בערבות סוואנה חוזרת לטובת השקת חטיף חדש. הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום באומן בר ריבנאי בהיקף של 2.5 מיליון שקל

10.04.2011, 11:28 | כתב כלכליסט

המותג עלית מקבוצת שטראוס מחזיר את אחת הפרסומות הזכורות ביותר של פסק זמן בכל הזמנים. מדובר בפרסומת משנת 1998 עם הבחור הקנייתי שרץ בערבות הסוואנה, עד שהוא עוצר לקחת פסק זמן.

לדברי מיכל לוי, מנהלת שיווק בחטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס, "החלטנו להחזיר את הפרסומת האהובה למותג, ולחבר אותה להשקה של החטיף החדשני של פסק זמן - פסק זמן 2GOOD - שני חטיפי שוקולד חלב במילוי ופל מגולגל וקרם אגוזים ובציפוי פצפוצי שוקולד".

הפרסומת תעלה לאויר בתחלית מאי בתוספת ה"עליתים" -דמויות אנימציה תלת מימד, פרזנטוריות, שמלוות את עלית ומשתתפות גם הן בפרסומת החדשה לפסק זמן החדש."

הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום באומן בר ריבנאי בהיקף של 2.5 מיליון שקל וילווה בסרטים בטלוויזיה, באנרים באינטרנט, אתר אינטרנט ייעודי ובפעילות בדפי הפייסבוק של "העליתים" - דמויות המותג של עלית.

שוק החטיפים המתוקים הבודדים מגלגל כ- 120 מיליון שקל בשנה ובצמיחה של כ-2.1%. חטיפי עלית מקבוצת שטראוס מובילים את שוק החטיפים עם נתח שוק כספי של כ- 50% לפי נתוני סטורנקסט דצמ' 2010 וצמחו ב-4%.

תגיות