אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
teenk תטפל בתקציב הפרסום של רכס פרויקטים חינוכיים צילום: אלעד גרשגורן

teenk תטפל בתקציב הפרסום של רכס פרויקטים חינוכיים

במסגרת התקציב יוצאת החברה בקמפיין ייעודי רחב לבני הנוער ובאתר אינטרנט חדש המציע תירגולים, טיפים ושיטות להצלחה בבחינות הבגרות

12.04.2011, 11:38 | כתב כלכליסט

חברת teenk, פתרונות שיווק לצעירים ונוער, תטפל בתקציב הפרסום של רכס פרויקטים חינוכיים בע"מ. במסגרת התקציב עולה אתר אינטרנט חדש המציע ספרי מיקוד ותרגול, טיפים, שיטות ותזכורת לבחינות הבגרות. ההשקה מלווה בקמפיין אונליין ייעודי לבני הנוער בישראל.

אתר המותג יקודם בפייסבוק באמצעות באנרים מפולחים לקהל המטרה, אשר יוצגו רק לקהל היעד הרלוונטי, באמצעות סינון גילאים. כתובת האתר:http://www.mikudim.co.il.

במקביל תעלה החברה קמפיין ייחודי לבני הנוער בישראל, הכולל פעילות קידום בפייסבוק, ושילובם של כ-100 באזרים השייכים לקהילת בני הנוער של teenk. על בני הנוער יהיה לשמש כשגרירים של המותג, כאשר כל חבר שירכוש דרכם את המוצר יקבל את מבצעי האתר + ביטול דמי משלוח. בין בני הנוער תיערך תחרות מכירות, כשהזוכים ייזכו בכרטיס טיסה לאירופה, אייפד, מחשב נייד, קונסולת משחקים WII ופלייסטיישן נייד.

יניב וייצמן מנכ"ל teenk, מסר: " אני משוכנע כי שילוב הכוחות בין אתר חדשני ומעודכן, קהילת פייסבוק גדולה ופעילה שגם בה ניתן לרכוש את ספרי המיקוד וקהילת מובילי הדעה של טינק שמקדמת את הפעילות תביא לקפיצה משמעותית בכמות הספרים שיירכשו השנה"

עמוס בהט מנכ"ל "רכס פרויקטים חינוכיים בע"מ" מסר: "כמו תמיד, רכס פועלת לקידום החינוך בישראל. האתר החדש נבנה בהתייעצות עם תלמידים. אני מאמין שהוא יוכל לסייע לקראת בחינות המגן ובחינות הבגרות".

רכס פרויקטים חינוכיים בע"מ" היא חברה העוסקת בפיתוח וביישום יוזמות ופרויקטים חינוכיים כשלושים שנה ונחשבת לאחד המו"לים הגדולים בישראל בתחום החינוך.

תגיות