אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מרחב: עליה של 13% ברווח הנקי ל-9.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011

מרחב: עליה של 13% ברווח הנקי ל-9.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011

זאת לעומת רווח נקי של 8 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2010. המכירות הסתכמו ב-74 מיליון שקל, לעומת 66 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

12.04.2011, 12:52 | שי סלינס

מרחב פרסמה היום (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון ראשון של 2011. הרווח הנקי ברבעון זה עלה ב-13.3% והסתכם ב-9.1 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של 8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

המכירות ברבעון הראשון של 2011 הסתכמו ב-74 מיליון שקל, לעומת 66 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 11%. הרווח הגולמי עלה ב-14% לעומת שנה שעברה והסתכם ב-24.2 מיליון שקל.

בתגובה לתוצאות הכספיות אמר אבנר נחום סמנכ"ל הכספים של מרחב כי "מרחב הינה חברה יציבה לאורך שנים רבות ומראה שפור בתוצאות לאורך כל התקופה. התוצאות נובעות מאיכות המוצרים, עוצמת מותגי החברה והעמדה התחרותית בשווקי המוצרים למטבח ולאמבטיה, המאפשרים למרחב להתמודד בהצלחה מול המתחרים. גם בעתיד תמשיך מרחב להשיק מוצרים חדשים וחדשניים ולהיות מובילת שוק. במקביל תמשיך הנהלת מרחב לפרסם את התוצאות הכספיות בצורה מהירה כחלק מהתרבות הארגונית והמסורת שלה וכחלק ממחויבותה לשקיפות בפני ציבור המשקיעים".

החברה ידועה בזכות מותגים כגון: "חמת", "חרסה" ו"ליפסקי", מייצרת ומשווקת מוצרי גמר בניה מעוצבים – בעיקר כלים סניטריים, ברזים ומוצרי אינסטלציה מפלסטיק.

תגיות