אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חיים פרייליכמן: "כבנק קטן יש לנו יתרון" צילום: עמית שעל

חיים פרייליכמן: "כבנק קטן יש לנו יתרון"

מנכ"ל בנק אגוד בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס: "בשל העובדה שהבנק אינו גדול, הוא יכול להציע ערך מוסף ללקוחות"

12.04.2011, 19:19 | ענת ציפקין

"כבנק קטן יש לנו יתרון לגודל" כך אמר חיים פרייליכמן, מנכ"ל בנק אגוד, בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס. 

"אנחנו הבנק השישי בגודלו במדינה וב-6 השנים האחרונות אף צמחנו מ-22 סניפים ל-35 סניפים. ביצענו את מהלך ההתרחבות תוך כדי איתור המקומות בהם נמצא קהל היעד שלנו" אמר פרייליכמן והוסיף כי בשל העובדה שהבנק אינו גדול, הוא יכול להציע ערך מוסף ללקוחות. "יש לנו מוטת שליטה קצרה בשל כך, ונגישות לרובד הניהולי הבכיר, לצד קשר אישי וזמין ללקוחות בכל נקודות הממשק הנדרשות".

פרייליכמן הוסיף כי הבנק הצליח במקומות בהם גופים בנקאיים גדולים מתקשים בכך. לדבריו, תחומי הליבה של הבנק הם פעילות הקמעונאות, ולאחרונה גם תחום הנדל"ן לפרוייקטים למגורים ולבנייה ותחום המשכנתאות.

על תחום הקמעונאות אמר פרייליכמן כי היהלומים מהווים כיום 5.8% מתיק האשראי של הבנק, לעומת 15% בעבר. "החלטנו לצמצם את החשיפה לתחום זה בשל הרצון להקטין את רמת הסיכון שלנו".

בתחום הנדל"ן מלווה הבנק כ-200 פרוייקטים שונים. "אנו מלווים בנייה במקומות בהם אנחנו מכירים את הגופים הפעילים ואת תחומי השוק בהם אנו יכולים להעניק ערך מוסף".

תגיות