אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת אדלר חומסקי רכשה אופציה לקניית 25% ממשרד הפרסום בריקמן צילום: גלעד קוולרצ'יק

קבוצת אדלר חומסקי רכשה אופציה לקניית 25% ממשרד הפרסום בריקמן

מניות בריקמן הופקדו אצל נאמן עד שאדלר חומסקי תממש את האופציה. לפי הערכות, העסקה נעשתה לפי שווי של 5 מיליון דולר לבריקמן. לאדלר אופציה להגדיל את הרכישה ל-49%

13.04.2011, 11:30 | שלי פריצקר

קבוצת אדלר חומסקי רכשה אופציה לקניית 25% ממניות משרד הפרסום בריקמן, עם אופציה להגדיל את הרכישה ל-49% מכלל המניות של החברה. כרגע הופקדו 25% ממניות בריקמן אצל נאמן עד שאדלר חומסקי תממש אותן. הצדדים סירבו לתת פרטים כספיים על העסקה, אך על פי ההערכות היא נעשתה לפי שווי חברה של 5 מיליון דולר.

במסגרת העסקה, חברת רכש המדיה של אדלר חומסקי, מדיה קום,  החלה כבר השבוע לרכוש מדיה עבור בריקמן. עד עתה המשרד רכש באופן עצמאי.

בריקמן, הנמצא בבעלות גדעון וטל בריקמן, קיים כבר 22 שנים בענף ויש לו לקוחות ותיקים כמו שופרסל (כאשר אדלר מחזיקים בכ-20% מתקציב שופרסל), סימנס וצומת ספרים. בחצי השנה האחרונה קיבל המשרד שלושה תקציבים חדשים,  ובהם מכללת וינגייט, חברת הצבע יעקבי וקונסטרוקטה מוצרי חשמל. היקף הפעילות של בריקמן עמד ב-2010 על 8.5 מיליון דולר.

לדברי טל בריקמן, "עשינו עיסקה טובה, אם נגיע לסוף הדרך עדיין נשאר בעלי השליטה והמשרד ימשיך להיות מנוהל על ידנו. המהלך יעזור לנו להביא לקוחות חדשים".

לדברי אייל חומסקי, "זיהינו פוטנציאל במשרד הפרסום בריקמן שיש לו גם קשרים וגם קישורים, ואני בטוח שתחת המעטפת של קבוצת אדלר נוכל להגדיל את היקף הפעילות שלו".

קבוצת אדלר חומסקי ביצעה בשנים האחרונות כמה רכישות של מניות משרדי פרסום כמו LEAD ובורודה קפלן. לאחרונה גם מיזגה לתוכה את פעילות חברת המדיה החברתית UTURN.

תגיות