אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התקציב של בריל יטופל ע"י דני לוי תקשורת צילום: רפי דלויה

התקציב של בריל יטופל ע"י דני לוי תקשורת

הקבוצה, שבין מותגיה ניתן למנות את Gali, Solog, Lee Cooper ו-NINE WEST, בחרה במשרד לניהול יחסי הציבור והדוברות שלה

17.04.2011, 18:48 | כתב כלכליסט

יחסי הציבור והדוברות של מותגי קבוצת בריל, בהם Gali, Solog, Lee Cooper ו-NINE WEST, עוברים לדני לוי תקשורת. התקציבים יטופלו בחטיבת הצרכנות של המשרד, בניהולה של אורנית דהרי.

קבוצת בריל תעשיות נעליים היא חברה בורסאית אשר נמצאת בבעלות משפחת בוסקילה (33.2%), האחים גנזי (24%), פסגות (10.7%), דש אייפקס (7.7%), הראל (7.6%) והיתר בידי הציבור. מנכ"ל הקבוצה הוא יהודה אלבז ויו"ר הדירקטוריון שלה הוא עופר גנזי.

הקבוצה נחשבת לאחת הקבוצות הגדולות בתחום באופנה והקמעונאות בישראל ועוסקת בייצור, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הלבשה, נעליים ואביזרי אופנה לגברים, נשים וילדים באמצעות רשתות חנויות בניהולה והפעלתה, וכן במכירה ישירה של נעליים לחנויות ולרשתות קמעוניות ברחבי הארץ ולמוסדות.

בסה"כ מפעילה הקבוצה קרוב ל- 200 חנויות בפריסה ארצית.

יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל מסר: "במסגרת הרחבת הפעילות הקמעונאית של הקבוצה החליטה הנהלתה לאגד את כל תחום יחסי הציבור והתקשורת השיווקית שלה ע"י גורם מקצועי ייעודי אחד. התרשמנו לטובה מצוות המשרד החדש ואנו מאחלים הצלחה רבה לדני לוי ואנשיו".

תגיות