אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הגידול בצריכת האלכוהול הגדיל את המכירות של היינקן ב-22% ברבעון הראשון צילום: בלומברג

הגידול בצריכת האלכוהול הגדיל את המכירות של היינקן ב-22% ברבעון הראשון

מכירות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-3.6 מיליארד יורו והרווח הנקי הסתכם ב-151 מיליון יורו - מעבר לתחזיות

20.04.2011, 11:14 | סוכנויות הידיעות
הייניקן, יצרנית הבירה השלישית בגודלה בעולם, דיווחה היום (ד') על רווח נקי הגבוה מהתחזיות ברבעון הראשון, על רקע עלייה במכירת הבירה בכל האזורים בעולם, והמשך מאמציה לחסוך בעלויות.

הצמיחה החזקה ביותר נרשמה באפריקה ובמזרח התיכון, על אף המהומות במצרים, עם זאת מכירות הבירה עלו גם במערב אירופה, בעקבות צריכה גבוהה יותר בבריטניה, צרפת והולנד.

החברה מסרה שהצריכה עלתה ב-5.5%, העלייה הראשונה מאז 2008, ל-33.8 מיליון הקטוליטרים, מעל התחזיות שעמדו על 32.8 מיליון. העלייה נזקפת בחלקה להתאוששות בשוק הרוסי, וכן לאיחוד פעילות הבירה של Femsa Cerveza.

המכירות ברבעון הראשון צמחו ב-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והגיעו ל-3.59 מיליארד יורו, מעל לתחזית האנליסטים שעמדה על 3.53 מיליארד יורו. הרווח הנקי שלה ברבעון הראשון עמד על 151 מיליון יורו (217 מיליון דולר), ירידה מ-218 מיליון יורו בתקופה המקבילה אשתקד.

  

"אנחנו ממשיכים לחוות שיפור הדרגתי בתנאים הכלכליים במספר מדינות באירופה ובארצות הברית, אך עם זאת הצרכנים ממשיכים לשמור על זהירות בהוצאות שלהם", נמסר בהצהרה שפירסמה החברה.

תגיות