אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רשת ביקורופא יוצאת בקמפיין לרגל השקת לחצני סיוע ניידים צילום: תום מרשק

רשת ביקורופא יוצאת בקמפיין לרגל השקת לחצני סיוע ניידים

הקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי כולל קמפיין טלוויזיה וקמפיין עיתונות בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל

26.04.2011, 12:01 | כתב כלכליסט
רשת ביקורופא יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת לחצני הסיוע הניידים של החברה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי יעלה בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל. את הקמפיין יוביל השחקן מתי סרי והסיסמא שתתלווה לקמפיין היא "עם B SAFE אני מרגיש בטוח מחוץ לבית"

לחצן הסיוע B SAFE מבוסס על מכשיר איתור אישי המשלב תכונות של טלפון סלולרי ומערכות איתור GPS המאפשר ללקוחות לקבל סיוע מכל סוג בשעת חירום בלחיצת כפתור אחת, ואף מציע אפשרות של חיוג ישיר לקרובי המשפחה בעת מצוקה. השירות חושף את הלקוחות לכל מגוון שירותי הרפואה הדחופה של ביקורופא.

חברת ביקורופא מנהלת כיום למעלה מ- 30 מרפאות בפריסה ארצית ושירותי רופא עד הבית 24 שעות ביממה.

תגיות