אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמזון החלה למכור שירים פופולריים ב-69 סנט בלבד צילום: בלומברג

אמזון החלה למכור שירים פופולריים ב-69 סנט בלבד

זאת כדי להתחרות בחנות המוסיקה של אפל, ה-iTunes Store. כחלק מהמקרים אותם שירים מתומחרים אצל אפל ב-1.29 דולר

30.04.2011, 11:44 | שי ענבל

מורידה מחירים: בניסיון נוסף להתחרות ב-iTunes Store, חנות המוסיקה של חברת אפל, החלה אמזון (שמחזיקה בחנות המוסיקה Amazon MP3) למכור שירים פופולריים ב-69 סנט בלבד. זאת, בהשוואה ל-89 סנט עד היום ו-99 סנט ב-iTunes.

ענקית הקמעונאות, שבחודש שהעבר השיקה שירות לאיחסון מוסיקה, נמצאת במקום השני אחרי אפל בנתח שוק של חנויות המוסיקה המקוונות, אך בעוד לאפל נתח של 70%, לאמזון 10% בלבד.

אמזון נוקטת במגוון דרכים רחבה כדי לשבור את ההובלה של אפל, ביניהן: השקת נגן לאנדרואיד שישולב במכשירים המריצים את מערכת ההפעלה של גוגל, הורדת מחירים וכן שירות הענן, כאמור. במסגרת השירות למשתמשים ניתנים 5 ג'יגה חינם לאיחסון שירים (וקבצים נוספים) וכן האפשרות להאזין להם ב-Streaming עם הנגן של Amazon MP3 לאנדרואיד.

אפל, שמוכרת את רוב השירים ב-iTuns Store ב-0.99 דולר ליחידה, החלה לאחרונה לגבות מחיר של 1.29 עבור שירים חדשים. הדבר הגדיל את הרווחיות של החנות, אך לפי הערכות אנליסטים, האט את הצמיחה של iTunes ל-1% לשנה ב-2010, בהשוואה ל-8% ב-2009.

תגיות