אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מתחרה חדשה בשוק המיני: קיה מציגה את הפיקנטו בישראל

מתחרה חדשה בשוק המיני: קיה מציגה את הפיקנטו בישראל

צריכת הדלק הממוצעת של הפיקנטו הבסיסית עומדת על 23.8 ק"מ לליטר. מחירה יחל ב-61.9 אלף שקל

01.05.2011, 13:49 | תומר הדר

שוק מכוניות המיני, בו מתמודדות כיום שברולט ספארק, סוזוקי אלטו ופיז'ו 107 עומד להפוך מעט יותר צפוף. טלקאר, יבואנית קיה משיקה היום את מכונית המיני קיה פיקנטו בישראל.

הפיקנטו, אשר משתרעת על 3.6 מטרים, תשווק בישראל עם מנועי בנזין בנפח 1.0 ו-1.2 ליטרים. המנוע הבסיסי, המפיק 69 כוחות סוס ישודך לתיבת הילוכים ידנית ואילו המנוע הבכיר, המפיק 85 כוחות סוס ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית ויוצע בשתי רמות אבזור.

צריכת הדלק הממוצעת של גרסת הבסיס של הפיקנטו עומדת על 23.8 ק"מ לליטר ואילו צריכת הדלק של הדגם הבכיר היא 18.8 ק"מ לליטר.

כל גרסאותיה של הפיקנטו מצוידות בהגה כוח, ארבעה חלונות חשמל ונעילה מרכזית, כמו גם בשש כריות אוויר. מחירה של הפיקנטו הבסיסית המצוידת במנוע בנפח 1.0 ליטרים יחל ב-61,900 שקלים ואילו הדגמים האוטומטיים יחלו ב-74,200 שקלים.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
זה בדיוק מה שאני אומר
שאנתונים הללו הופכים לפחות ופחות רלוונטיים. כל זה נעשה לטובת מטרה אחת - להציג מספרים יפים שאין להם כל בסיס בחיים האמיתיים. "תופרים" את המכוניות למבחנים ולא לנהגים (אין מה לעשות - זה מוכר טוב). ואז אתה קונה יונדאי\קיה, חושב שזה רכב חסכוני ובמחן התוצאה מגלה אתה חייב מנוי VIP לתחנת דלק. כאשר אני קורה מבחני כביש של מגזינים, הם מציגים תוצאות הרבה יותר קרובות למציאות היום-יומית. למה? כי יש הבדל ע-נ-ק בין לנסוע 90 קמ"ש בתנאי מעבדה, לנסיעה בכביש 4 שכולל רמזורים ודרש מדי פעם לשנות את מהירות הנסיעה ואף לעזור לפרקי זמן. הריי רוב הדלק הולך על תאוצה - ופה צריך למדוד את יעילות הרכב!
GN , מודיעין  |  02.05.11
לכל התגובות