אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נחשף ב"כלכליסט": עדי ורני צים במו"מ למכירת 10% בצים שיווק

נחשף ב"כלכליסט": עדי ורני צים במו"מ למכירת 10% בצים שיווק

מטרת המהלך הוא להכניס את המניה למדד ת"א יתר־50 בעדכון המדדים הקרוב

02.05.2011, 08:50 | מישל אודי

צים שיווק, בעלת השליטה ברשת הסופרמרקטים "כמעט חינם", דיווחה אמש (א') על כוונת האחים עדי ורני צים למכור 10% נוספים ממניות צים שיווק. זאת כפי שנחשף ב"כלכליסט" בשבוע שעבר. השניים כתבו בהודעת הבורסה כי המו"מ מתנהל למכירה לצדדים שלישיים ללא פירוט נוסף. מטרת המהלך הוא להכניס את המניה למדד ת"א יתר־50 בעדכון המדדים הקרוב. כך תיחשף המניה להשקעה של קרנות סל. נוסף על כך, תמורת המכירה תשמש את האחים צים למימון עסקיהם הפרטיים בתחומי הנדל"ן והאנרגיה הסולארית.

מאז ספטמבר האחרון, המועד שבו נרשמה צים למסחר בתל אביב, רשמה מניית החברה זינוק של 43%, וכיום היא נסחרת לפי שווי שוק של 488 מיליון שקל. לצים שיווק שני תחומי פעילות עיקריים: קמעונאות המזון - הכולל הפעלה של 26 סניפי רשת המרכולים "כמעט חינם"; וכן שיווק של ירקות ופירות טריים באמצעות תנובת הדרום - חברה פרטית שצים השלימה את רכישתה ביולי האחרון.

הסכום שיקבלו רני ועדי צים תמורת המכירה של מניותיהם יתווסף למיליוני השקלים שמשכו השניים מהחברה ב־2010 מתוקף תפקידם כמנהלים משותפים של אגף סחר ושיווק בחברה. עדי צים זכה אשתקד לשכר בעלות של 4.1 מיליון שקל עבור משרה בהיקף של 75%, ואילו רני צים משך שכר בעלות של 2.4 מיליון שקל עבור משרה בהיקף דומה. לשם השוואה, עלות השכר של מנכ"ל צים שיווק אלון מדמוני עמדה באותה עת על 601 אלף שקל בלבד.

תגיות