אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אין אמת בפרסום: רק 7 מדליות למשרד ישראלי בפסטיבל הפרסום של ניו יורק צילום: אוראל כהן

אין אמת בפרסום: רק 7 מדליות למשרד ישראלי בפסטיבל הפרסום של ניו יורק

משרד יחסי הציבור לניאדו שלח הודעה לפיה משרדי פרסום ישראלים זכו ב-16 מדליות בפסטיבל, מתוכן 8 זהב. אלא שההודעה התבררה כמוטעית, כשלמעשה שלמור אבנון עמיחי היה הזוכה הישראלי היחיד עם 7 מדליות, אף לא אחת מהן זהב. לניאדו: "היתה תקלה בהבנת הקטגוריות ובקריאת הנתונים"

07.05.2011, 14:50 | שלי פריצקר

פסטיבל הפרסום השנתי של ניו יורק ננעל בסוף השבוע עם זוכה ישראלי אחד, זאת בניגוד להודעה האופטימית ששלח משרד יחסי הציבור לניאדו המייצג את הפסטיבל בישראל.

אתמול (שישי) נשלחה הודעה מטעם משרד יחסי הציבור לניאדו תקשורת המטפל בפסטיבל בישראל, לפיה משרדי הפרסום הישראליים כבשו את הפסטיבל עם לא פחות מ-8 מדליות זהב ו-8 מדליות כסף - הודעה ששימחה מאוד את ענף הפרסום בארץ.  אלא שהשמחה היתה מוקדמת לאחר כמה שעות כשהתברר כי ההודעה אינה נכונה.

למעשה, שלמור אבנון עמיחי זכו ב-7 מדליות עבור עבודות פרובונו של הסוכנות: מדליית כסף עבור קמפיין אור ירוק, 4 מדליות ארד עבור עבודות לוועד למלחמה באיידס ו-2 מדליות לעבודות שנעשו עבור אצו"ם, המטה למאבק בסחר בנשים. מעבר לכך, אף לא משרד ישראלי אחד זכה במדליה כלשהי.

כאמור שלמור אבנון עמיחי הוא המשרד הישראלי היחיד שזכה בפרסים. שאר המשרדים שהתמודדו ייאלצו להסתפק בהיותם פיינליסטים.

אסף לניאדו, סמנכ"ל לניאדו תקשורת, מסר בתגובה: "היתה תקלה בהבנת הקטגוריות ובקריאת הנתונים. בטעות העלנו בדרגה את כל המשרדים שהגיעו לגמר. עם היוודע דבר התקלה הודענו עלכך למשרדי הפרסום והעברנו אליהם את ההודעה הנכונה. המשרדים יודעים על הטעות שנעשתה. אנו מתנצלים בפני משרדי הפרסום על התקלה".  

תגיות