אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צ'לסי תקדם את שחקניה בסין צילום: איי אף פי

צ'לסי תקדם את שחקניה בסין

המועדון שכר את שירותי ECN מנג'מנט כדי לקדם את המותג האישי של שחקנים מובילים במועדון בסין ובמזרח הרחוק

08.05.2011, 11:16 | בלומברג

צ'לסי, אלופת פרמיירליג, שכרה שירותי סוכנות שיווק לקידום שחקנים כמו פרננדו טורס בסין ומדינות אחרות.

מדובר במהלך שנועד לקדם את המותג האישי של הכדורגלנים של צ'לסי כדי לייצר הכנסות ממנו למועדון. ECN מנג'מנט, שהודיעה כי ערכה סקר בסין, תחפש אחר הזדמנויות עסקיות עבור טורס ועוד 18 שחקנים, את הניהול האישי שלהם מבצעת חברת "בלוז". דובר צ'לסי אישר את הדברים.

חולצה של פרננדו טורס. מנסים למכור לסינים, צילום: רויטרס חולצה של פרננדו טורס. מנסים למכור לסינים | צילום: רויטרס חולצה של פרננדו טורס. מנסים למכור לסינים, צילום: רויטרס

צ'לסי מנסה להעלות את הפרופיל הבינלאומי שלה ולהגדיל את ההכנסות השוטפות שלה כדי לצמצם את התלות בתשלומים שמעביר המיליארדר רומן אברמוביץ' שכבר השקיע במועדון 700 מיליון ליש"ט מאז רכש אותו ב-2003. על המועדון לצמצם את ההפסדים שלו, בהתאם לנהלים חדשים של מימון שאושרו ע"י אופ"א - הפייר פליי הפיננסי.

בשנת 2009 רשמה צ'לסי הפסדים של 70.9 מיליון ליש"ט.

"הכדורגל הבריטי צומח בקצב מהיר ביותר בשווקים המתעוררים ובייחוד בסים ונחשב לעסק משגשג", אומר מנכ"ל ECN פרדריק בלקפורד, ומוסיף כי "השחקנים של צ'לסי הם מהדמויות המפורסמות ביותר בספורט העולמי".

בעוד ההוצאות של אברמוביץ' על הקבוצה הפכו את צ'לסי לאחד המועדונים המובילים של אירופה שזכה בשלוש אליפויות אנגליה ומגיע באופן עקבי לשלבים סופיים של ליגת האלופות, הוא לא מצליח למצוא ספונסור שירכוש עבורו את זכיות השם לאצטדיון סטמפורד ברידג' כבר יותר משנה. ברשימה השוטפת ישנם 16 חברי הנבחרת הלאומית המייצגים 11 מדינות.

הספונסרית הראשית היא סמסונג אלקטרוניקס מדרום קוריאה, אך הוא מעניק חסות גם להתאחדות הכדורגל האסיאתי ואת הליגה האזורית.

עם זאת, הכניסה לסין לא צפויה להיות פשוטה. ליגת ה-NBA מושכת יותר קהל מאשר כדורגל של פרמיירליג שנפגע כאשר זכויות שידור שנמכרו הגבילו את מספר הצופים ל-20 אלף איש בלבד במדינה עם אוכלוסייה המונה 1.3 מיליארד איש, כך על פי עיתון "הגרדיאן:. חוזה חדש שנחתם מאפשר צפייה חופשית בחלק מהמשחקים מה שאומר שעכשיו מיליונים יוכלו לצפות במשחקים.

"לחברת ECN מנג'מנט הממוקמת בבריטניה ישנם נציגויות בסין וניסיון דוש כדי לקדם את השחקנים במדינה", אומר מנכ"ל צ'לסי רון גווארלי, ומוסיף: "אני מקווה לשיתוף פעולה הדוק במטרה ליצור זיהוי ומוניטיו טוב לשחקנים שלנו בסין".

צ'לסי הסכימה לשלם לליברפול עבור טורס 50 מיליון ליש"ט בינואר. באותו יום נרכש דוויד לואיש תמורת 26 מיליון ליש"ט. לחברת בלוז גם זכויות בניהול אישי של לואיש. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות