אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ציון ברוך ומיקי בוגנים מככבים בקמפיין חדש למותג הדגנים כריות צילום: אלירן אביטל

ציון ברוך ומיקי בוגנים מככבים בקמפיין חדש למותג הדגנים כריות

היקף הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי מוערך בכ-5.5 מיליון שקל

11.05.2011, 12:15 | כתב כלכליסט

מותג הדגנים כריות מבית תלמה משיק מהלך רחב היקף תחת המסר "לא תאמינו מה קורה בפנים" בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים. המהלך כולל קד"מ וסלולר לבני הנוער בהשקעה של 5.5 מיליון שקל. במסגרת הקמפיין יעלה סרטון פרסומת משעשע באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי.

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "כריות הינו אחד ממותגי הדגל שלנו והוא המותג האהוד ביותר בקרב קהל המטרה שלו - בני הנוער. השנה החלטנו להשיב אותו אל המרקע, באמצעות פעילות רחבת היקף וקמפיין יוצא דופן ומפתיע. מלבד הסרט החדש, בנינו למותג חוויה מלאה ומקיפה אותה פיתחנו על בסיס מפגשים ושיחות עם קהל היעד – בני הנוער, מהן למדנו על העדפותיהם. מתוך מפגשים אלה יצרנו פעילות רחבה היוצרת מפגש עם בני הנוער גם באינטרנט, גם בסלולר וגם בעולם הפיזי. אנו בטוחים כי הקמפיין והפעילויות הנלוות יחזקו את מעמדו של כריות ויציגו את המסר המלווה את המותג באופן משעשע ובלתי צפוי."

בנוסף לקמפיין תופק מסיבה מצומצמת, מלאת הפתעות עם אורחים מיוחדים אותה יארח ציון ברוך. כדי לנסות לקבל הזמנה למסיבה על בני הנוער לענות על חידות (רמזים לפתרונן ישולבו בפרסומת) ולהשתתף במשחק כריות בדף הפייסבוק של המותג.

הפעילות תתקיים גם בסלולר עם אפליקציה ייחודית אשר נעשה בה שימוש לראשונה בישראל. כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את ה- iPhone אל מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי של סרט!

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך 3 שבועות.

תגיות