אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: מבחן הרוורס

קמפיין עולמי: מבחן הרוורס

המסר: עם המצלמה המיוחדת שלנו, אתה יכול לראות לאחור כמעט כמו שאתה רואה קדימה. "מי שלא הולך קדימה, הולך אחורה", אומר הפתגם. הפרסומאים של פורד מצליחים לעשות גם את זה וגם את זה

12.05.2011, 10:22 | יגאל שמיר

איך יודעים שמישהו כבר בשל לעבור מעולם הנערים לעולם המבוגרים? בתרבויות רבות המעבר הזה כרוך במסעות הישרדות, טקסי חניכה או מבחני אומץ. בקיבוץ נעוריי היה זה "מבחן הרוורס" - רק ביצוע מושלם של נסיעה לאחור עם טרקטור ועגלה היה מזכה אותך בכרטיס כניסה אל עולם המבוגרים, פחות או יותר אותו עולם רק שמותר לך להתקרב למגורי המתנדבות.

הנסיעה ברוורס מאתגרת ומסוכנת בגלל הרבה גורמים, אבל בעיקר בגלל שדה הראייה המוגבל של הנהג. לא במקרה מציידים יצרנים את כלי הרכב החדשים שלהם במצלמות וידיאו אחוריות.

לקוח: פורד. מדינה: מכסיקו. משרד פרסום: JWT מכסיקו לקוח: פורד. מדינה: מכסיקו. משרד פרסום: JWT מכסיקו לקוח: פורד. מדינה: מכסיקו. משרד פרסום: JWT מכסיקו

נכון, מצלמה אחורית איננה בדיוק חידוש מהפכני, אבל הפרסומאים של פורד הצליחו לייצר סביבה קמפיין מודעות פשוט, בולט ואינטליגנטי. בכל אחת מהמודעות נראה רכב הנמתח במעגל - ממש כמו כלב המנסה לתפוס בזנבו.

המסר: עם המצלמה המיוחדת שלנו, אתה יכול לראות לאחור כמעט כמו שאתה רואה קדימה. "מי שלא הולך קדימה, הולך אחורה", אומר הפתגם. הפרסומאים של פורד מצליחים לעשות גם את זה וגם את זה.

הכותב הוא שותף וסמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן־נטלר־סמסונוב

תגיות